REŠENJE ZA 86%
Kako da odgovorite na najveći tržišni izazov u narednih 50 godina?
Knjiga Rešenje za 86% – izvorno na engleskom: The 86 Percent Solution (Wharton School Publishing, 2006) usmerava fokus na zemlje u razvoju. Za razliku od mnogih ranijih pristupa, u kojima se problem nerazvijenosti često tretirao u smislu "pomoći slabijima", autori ističu velike ekonomske izazove za sve firme i preduzetnike koji mogu da shvate životnu logiku, potrebe i neiskorišćene mogućnosti tog "86-procentnog sveta".
Knjiga 2007. godine u izboru Berry-AMA Book Prize for the Best Book in Marketing 2007, uglednog američkog udruženja American Marketing Association (AMA)
Kratak sadržaj:
Zemlje prilika
Ne pravite automobil, kada trebate volovska kola
Ciljajte na odskočnu ekonomiju
Bežite marke za tržište
Mislite mlado
Postanite veliki, tako da mislite na mlado
Donesite vlastitu infrastrukturu
Tražite preskoke
Donesite tržište ljudima
Razvijajte se zajedno sa tražištem
Zaključak: prilika koje ne sme da se propusti
Detaljni podaci o knjiziNaslov: REŠENJE ZA 86%
Izdavač: Mate
Strana: 252 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 15,0 x 23,0 cm
Godina izdanja: 2007
ISBN: 978-86-86313-05-8