MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.

    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    C++ programiranje igrica: osnove
    Autor: Džon Horton
    Strana: 493 ► Ostali detalji
    Oblast: Računari i InternetC++
    A A A
    Dodaj u listu želja - Wish List
    Ova knjiga vam nudi zabavan uvod u svet programiranja igrica, C++ i SFML koji koristi OpenGL pomoću tri zabavne potpuno upotrebljive igrice. Te igrice su: jedna zarazna brza igrica na dva dugmeta, jedna igrica preživljavanja sa više nivoa i pucanjem na zombije i jedna platformska igrica sa podeljenim ekranom za više igrača.

    Počinjemo od samih osnova programiranja, kao što su promenljive, petlje i uslovi, a vi ćete biti sve veštiji sa svakom igricom prelazeći na ključne C++ teme, kao što je OOP (Objektno orijentisano programiranje), C++ pokazivači i uvod u STL (biblio­teka standardnih šablona). Dok budete pravili te igrice, vi ćete takođe učiti uzbudljive koncepte programiranja igrica, kao što su efekti čestica, usmereni zvuk (prostornost), OpenGL programabilni šejderi, pravljenje na hiljade objekata i još mnogo toga.

    Šta ćete naučiti:

    Naučićete C++ od nule, istovremeno učeći kako se prave igrice
    Učićete osnove C++-a, kao što su pro­menljive, petlje i funkcije da biste ani­mi­rali objekte igrica, reagovali na kolizije, pamtili rezultat, svirali zvučne efekte i pravili svoju prvu upotrebljivu igricu
    Koristićete naprednije C++ teme kao što su klase, nasleđivanje i reference da biste napravili i kontrolisali na hiljade neprijatelja, pucali iz mitraljeza i pravili slučajno sastavljene svetove igrica koji se pomeraju
    Proširićete svoje znanje C++-a dalje od početničkog nivoa i koristićete koncepte kao što su pokazivači, reference i STL da biste dodali osobine kao što su podeljeni ekran za više igrača, uronjen usmereni zvuk i prilagođeni nivoi koji se učitavaju iz fajlova
    Osposobićete se za pravljenje vlastitih jedinstvenih igrica!


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: C++ programiranje igrica: osnove
    Izdavač: CET
    Strana: 493 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 24 cm
    Godina izdanja: 2017
    ISBN: 978-86-7991-400-2
    Naručite
    Cena:
    1.630,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    16,00 EUR
    Kom.:

    Naručite telefonom:
    nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Naučite samostalno C++ jedna lekcija dnevno
    2570 din.

    Rešeni zadaci iz programskog jezika C++ (C++14), 5. izdanje
    1300 din.

    Arduino uno: 45 projekata za početnike i stručnjake
    1590 din.

    Objektno orijentisano programiranje na jeziku C++ Skripta sa praktikumom
    720 din.

    Python 3: programiranje i GUI
    1710 din.

    C++ osnove programiranja
    950 din.

    Metodička zbirka zadataka iz programiranja sa rešenjima u PASCAL-u
    1270 din.

    Python: uvod u programiranje, Prevod 3. izdanja
    1360 din.

    Efikasno programiranje na jeziku C++
    640 din.

    Misliti na jeziku C++ (+ CD)
    1840 din.

    Arduino: uvod u programiranje, prevod 2. izdanja
    1280 din.

    Kontrola motora: Projekti za Arduino i Raspberry Pi
    1730 din.

    Projekti kućne automatizacije za Arduino
    1780 din.

    Python opušteno
    1400 din.

    JavaScript: sveobuhvatni vodič
    1450 din.

    Programski jezik C++ sa rešenim zadacima 11. izdanje (C++17)
    1800 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2020