MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Univerzitetski udžbeniciBeogradska poslovna školaUniverzitetski udžbeniciMenadžment

    Prikaži 1.9 puta
    veću sliku


    Strategijski menadžment: analiza, izbor i promena, drugo izmenjeno i dopunjeno izdanje
    Autor: Prof. dr Momčilo Milisavljević
    Strana: 714
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Strategijski menadžment je upravljački proces stvaranja strategijske vizije, određivanja ciljeva i stvaranja strategija kao načina ostvarenja tih ciljeva. Bazična karakteristika strategijskog menadžmenta je njegova vrednosna orijentacija.

    To znači da upravljanje procesom stvaranja, ispo­ruke i zadržavanja dela vrednosti za preduzeće neposredno doprinosi ostvarenju strategijskih ciljeva. Menadžment mora da obrati pažnju ne samo na finansijsko već i na strategijsko zdravlje preduzeća.

    Strategijski menadžment obuhvata tri područja aktivnosti: strategijsku analizu, strategijski izbor i strategijsku promenu. Strategijska analiza je potrebna da bi preduzeće zaista razumelo zbivanja u sredini, posebno na tržištu svojih proizvoda i usluga. Strategijski izbor se oslanja na strategijsku analizu na osnovu koje se stvara strategijska vizija koja omogućava izbor i razmatranje realnih alternativnih pravaca akcije i izbor onoga što je najpovoljnije u datim okolnostima. Strategijska promena je svrha strategijske analize i strategijskog izbora. Ukoliko promena izabranog strategijskog pravca akcije ne dovede do željene strategijske pozicije, poslovna aktivnost se ne može oceniti pozitivno. Strategijski menadžment je neophodan preduzećima svih delatnosti koja se suočavaju sa promenljivom i kompleksnom poslovnom sredinom (okruženjem) u nastojanju da obezbede opstanak i željenu strategijsku poziciju na ciljnom tržištu.

    Svrha ove knjige je da objasni proces strategijskog menadžmenta kao dinamične i pragma­ti­čno orijentisane akademske discipline. Izmene i dopune u drugom izdanju su, pre svega, rezultat promena u teoriji i praksi. Knjiga je namenjena, pre svega, menadžerima i studentima koji izučavaju menadžment.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Strategijski menadžment: analiza, izbor i promena, drugo izmenjeno i dopunjeno izdanje
    Izdavač: Data Status
    Strana: 714 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 24 cm
    Godina izdanja: 2017
    ISBN: 978-86-7478-487-7
    Naručite
    Cena: 2.290 RSD
    Cena za inostranstvo:
    23,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024