Fokusirajte se na vašeg kupca: Ekspertska rešenja za svakodnevne izazove
U većini preduzeća nije dovoljno samo jednom nešto prodati kupcu. Uspeh zavisi od razvoja dugoročnih profitabilnih odnosa sa kupcima – ali pridobijanje njihove lojalnosti zahteva naporan rad i veliku pažnju. U ovoj knjizi ćete saznati kako se procenjuje doživotna vrednost vaših kupaca i zašto se isplati graditi njihovu lojalnost. Knjiga će vam omogućiti i da:
razumete uslužno-profitni lanac,
iskoristite uzajamne veze između zadovoljstva kupaca, lojalnosti kupaca, sposobnosti zaposlenih i profitabilnosti kompanije,
izgradite i usavršite proces isporuke izuzetne vrednosti.
Serija „Džepni mentor” nudi trenutna rešenja za uobičajene izazove sa kojima se menadžeri svakodnevno suočavaju na poslu. Svaka knjiga iz serije sadrži mnogo praktičnih alata, testova za samoocenjivanje i primera iz stvarnog života koji će vam pomoći da utvrdite svoje prednosti i nedostatke i poboljšate ključne veštine. Bilo da ste za svojim radnim stolom, na sastanku ili na putu, ovi džepni vodiči će vam omogućiti da brže, umešnije i efektivnije odgovorite na svakodnevne zahteve s kojima ste suočeni na poslu.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Fokusirajte se na vašeg kupca: Ekspertska rešenja za svakodnevne izazove
Izdavač: Data Status
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: cm
Godina izdanja: 2014
ISBN: 978-86-7478-336-8