MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.

    Prikaži 3 puta
    veću sliku


    Osnovi marketinga
    Dodaj u podsetnik - Wish List
    Knjiga Osnovi marketinga napisana je prema najvišim evropskim standardima koji važe za pisanje univerzitetskih udžbenika i ona predstavlja odličan materijal za predmet Uvod u marketing, odnosno Principi marketinga koji se izučava na fakultetima i visokim školama u Srbiji. U knjizi su na veoma koncizan i razumljiv način obrađene ključne teme segmentacije, ciljanja i pozicioniranja, pri čemu je posebna pažnja posvećena najnovijim konceptima, alatima i tehnikama marketinga kao što su vrednost brenda, vrednost kupca, relacioni marketing, mobilni marketing, marketing zasnovan na bazama podataka, integrisane marketinške komunikacije koje su od suštinskog značaja za razvoj i primenu efikasnih strategija marketnga. Odličan izbor zanimljivih i relevantnih primera koji se odnose na najpoznatije evropske i globalne brendove i kompanije omogućio je autorima da marketing prikažu na veoma upečatljiv način. Knjiga je struktuirana tako da čitaoca u najvećoj mogućoj meri zainteresuje za marketing i da savladavanje materije bude razumljivo i delotvorno.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Osnovi marketinga
    Izdavač: Data Status
    Strana u boji: 412
    Povez: meki
    Pismo:
    Format: B5
    Godina izdanja: 2006
    ISBN: 978-86-7478-023-7
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Microsoft Excel 2010: Korak po korak
    1570 din.

    Microsoft Word 2010: Korak po korak
    1500 din.

    HTML5 i CSS3: Prilagodljiv web dizajn
    1430 din.

    Joomla! 3: prevod drugog izdanja
    1650 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    IDI NA VRH STRANE
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga