MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Novinarstvo i mediji
    Mediji danas (I): Uvod u masovne komunikacije
    Autor: Džozef Tjurou
    Strana: 545
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    OPIS
    Mediji danas: Uvod u masovne komunikacije svojevrstan je medijski udžbenik koji otkriva koje su to snage koje upravljaju stvaranjem, distribucijom i izlaganjem medijskih sistema; postavlja internet i digitalne medije kao organske delove tih medijskih sistema i aktivno poziva studente da vide i čuju svoje omiljene medijske proizvode na zaista nov način. Autorova želja je da čitaoci ove knjige postanu kritični, medijski pismeni potrošači masovnih medija ili okretni i osetljivi poslenici ukoliko odluče da rade u medijskim industrijama. Knjiga nudi moderan, realan pristup savremenim medijskim sistemima i pitanjima koja ih okružuju, uz jedinstven uvid u pravce razvoja medija i isticanje u prvi plan značaja digitalne konvergencije i medijske pismenosti kao cilja.

    Ono što ističe knjigu Mediji danas je naglašena pažnja na dinamiku medijske industrije koja se konstantno menja. Knjiga Džozefa Tjuroa nudi nijansiran, razumljiv i pristupačan prikaz kako trenutni trendovi u ekonomiji i medijima utiču na nas i naše poimanje demokratije.
    Met MekAlister, Univerzitet Pensilvanija

    Mediji danas angažuje studente i služi kao svojevrstan vodič kroz naš novi medijski fokusirani svet. Napisana je živopisno i koncizno. Britki smisao za humor Tjuroa podstične studente da započnu konverzaciju koja od njih zahteva da povežu ono što čitaju sa ličnim iskustvom u savremenim medijskim trendovima.
    Amanda Lok, Univerzitet u Mičigenu


    SADRŽAJ

    Predgovor
    I Kako razumeti prirodu masovnih medija
    1. Kako razumeti masovne medje i značaj medijske pismenosti
    - Različite komunikacije
    - Masovni mediji u našim ličnim životima
    - Masovni mediji, kultura i društvo
    - Medijska pismenost
    2. Šta je medijsko poslovanje
    - Ekonomija masovnih medija
    - Osnovni žanrovi
    - Posao masovnih medija
    - Proizvodnja sadržaja masovnih medija
    - Distribucija medijskih sadržaja
    - Izlaganje sadržaja masovnih medija
    - Finansiranje sadržaja masovnih medija
    - Medijska pismenost i medijsko poslovanje
    3. Formalne i neformalne kontrole medijskih sadržaja: državna regulativa, samoregulativa i etika
    - Državna regulativa medijskog tržišta
    - Američka medijska regulativa i Prvi amandman
    - Vrste medijske regulative
    - Borba sa državom oko prikupljanja informacija
    - Medijsko samouređivanje
    - Etika
    - Medijska pismenost, regulativa i etika
    4. Istraživanja medijskih učinaka i medijske kulture
    - Priroda istraživanja medija
    - Počeci istraživanja masovnih medija u Sjedinjenim državama
    - Utvrđivanje glavnog toka
    - Rast kritičkih pristupa
    - Studije kulture
    - Medijska istraživanja u službi razvoja veština medijske pismenosti
    II Medijski džinovi i višemedijske aktivnosti
    5. Svet nejasnih granica između medija
    - Šest tekućih tendencija u masovnim medijima
    - Usitnjavanje medija
    - Deljenje publike
    - Distribucija proizvoda preko granice medija
    - Globalizacija
    - Digitalna konvergencija
    - Medijska pismenost: Kritički pogled na nestajanje granice između medija
    6. Strategije medijskih džinova
    - Tri savremena medijska džina
    - Kompanija "Volt Dizni"
    - "Njuz korporacija"
    - "Gugl"
    - Medijska pismenost i strategije korporacija
    III Štampani mediji
    7. Industrija knjiga
    - Značenje knjige, istorija i uticaj knjige na društvo
    - Izdavaštvo u Sjedinjenim državama postaje industrija
    - Industrija knjiga danas
    - Različitosti i specijalizacija u izdavanju knjiga
    - Proizvodnja u industriji izdavanja knjiga
    - Proizvodnja knjiga i elektronsko doba
    - Distribucija u industriji knjiga
    - Izlaganje u industriji knjiga
    - Medijska pismenost i industrija knjiga
    8. Industrija novina
    - Razvoj medija
    - Novine postaju masovni medij
    - Promena pristupa vestima
    - Revolucija u izdavanju novina
    - Štampano novinarstvo početkom dvadesetog veka
    - Pregled savremene novinske industrije u SAD
    - Finansiranje novina
    - Proizvodnja, distribucija i izlaganje u novinskoj industriji
    - Ključno pitanje novinske industrije: kako izgraditi čitalačku bazu
    - Medijska pismenost i novinska industrija
    9. Industrija časopisa
    - Razvoj časopisa
    - Nova uloga za masovne tiraže časopisa
    - Pregled savremene industrije časopisa
    - Časopisi opšte namene
    - Finansiranje časopisa
    - Proizvodnja, distribucija, izlaganje i industrija časopisa
    - Medijska pismenost i industrija časopisa
    Pojmovnik po poglavljima


    O AUTORU
    Džozef Tjurou je profesor komunikacija i pomoćnik dekana za postdiplomske studije Anenberg škole za komunikacije Univerziteta u Pensilvaniji, na kojem je i sam doktorirao i gde predaje od 1986. Urednik je medijske edicije izdanja Univerziteta u Mičigenu. Njujork Tajms ga je nedavno opisao kao "verovatno vladajućeg akademskog eksperta u oblasti medija". Autor je preko sedamdeset članaka i deset knjiga iz oblasti industrije masovnih medija.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Mediji danas (I): Uvod u masovne komunikacije
    Izdavač: Clio
    Strana: 545 (cb)
    Povez: meki
    Pismo:
    Format: 24 cm
    Godina izdanja: 2012
    ISBN: 978-86-7102-417-4
    Naručite
    Cena: 1.944 RSD
    Cena za inostranstvo:
    19,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024