MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Novinarstvo i mediji
    Evropski mediji u digitalnom dobu
    Autor: Ričard Kuk
    Strana: 516
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga Evropski mediji u digitalnom dobu uvodi nas u najznačajnije rasprave, dešavanja i probleme koji oblikuju današnje medije. Autor daje detaljnu analizu masovnih i digitalnih medija, interneta i nove medijske politike uzimajući u obzir zakonodavne, komercijalne, političke i tehnološke aspekte problema. Primenjujući opširan i složen, ali ujedno i veoma precizan pristup Ričard Ruk je napisao knjigu koja doprinosi boljem sagledavanju evropskih medija u globalnim okvirima. Čitalac je podstaknut da razmišlja o statistici i da je povezuje sa ekonomikom, da analizira propise i usklađuje teorije medija s teorijama o evropskim integracijama. Knjiga takođe sadrži primere iz prakse, ilustracije, rezimea, kritička razmišljanja i smernice za korišćenje dodatne literature.

    O AUTORU
    Ričard Ruk diplomirao je na Kenterberijskom univerzitetu u Kentu gde je, nakon četvorogodišnjih istraživanja, odbranio doktorat iz oblasti društvenih nauka. Viši je predavač društvenih i političkih studija na Univerzitetu South Bank u Londonu. Gostujući je predavač na Univerzitetu u Liježu u Belgiji i u Školi za menadžment u Remsu u Francuskoj. Obavlja konsultantske poslove u vezi s javnim uslugama za britansko Ministarstvo unutrašnjih poslova. U oblast njegovog interesovanja spadaju analiza politike u okviru EU i na nacionalnom nivou; odnos između privatnog i javnog sektora; mediji, komunikacija i društvo; bezbednost i politika u EU.

    Kratak sadržaj

    Predgovor, 15

    1. EU i medji - medijska politika EU i globalizacija, 35
    2. EU mediji u svetlu statističkih podataka, 72
    3. Rayumevanje medija EU kroz ekonomiju, 102
    4. Medijska politika, propisi i zakonodavstvo u EU, 141
    5. Teorija medija u evropskom kontekstu, 192
    6. Proces proizvodnje u štamparstvu i izdavaštvu EU, 241
    7. Distribucija štampanih i objavljenih materijala, 290
    8. Korišćenje štampanih i objavljenih materijala, 322
    9. Audio-vizuelna sredstva u EU: proizvodnja i planiranje, 366
    10. Audio-vizuelna distribuciona mreža u EU, 423
    11. Korišćenje audio-vizulenih materijala u EU: trendovi, 466


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Evropski mediji u digitalnom dobu
    Izdavač: Clio
    Strana: 516 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 16 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2011
    ISBN: 978-86-7102-407-5
    Naručite
    Cena: 1.980 RSD
    Cena za inostranstvo:
    20,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Globalni ekran: Od filma do smartfona
    1620 din.

    Moć medija
    648 din.

    Izučavanje medija
    2160 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024