MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketingBiznis i finansijeMenadžment

    Prikaži 5 puta
    veću sliku


    Dilema inovatora: kada nove tehnologije dovedu do propadanja uspešnih kompanija
    Autor: Klejton M. Kristensen
    Strana: 346
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    JEDNA OD NAJUTICAJNIJIH KNJIGA O MENADŽMENTU SVIH VREMENA!
    KADA NOVE TEHNOLOGIJE DOVEDU DO PROPADANJA USPEŠNIH KOMPANIJA

    Šta se dešava kada uradite sve po pravilima, uvedete inovacije u svojim poslovnim procesima ili proizvodima, i zatim izgubite lidersku poziciju na tržištu? Pred vama je najprodavaniji svetski klasik o disruptivnoj inovaciji, uvaženog autora sa Harvarda Klejtona M. Kristensena.
    Kristensen objašnjava zašto većina kompanija ne uspeva da uhvati velike talase inovacije koji im se bliže. Bez obzira na industriju, kaže on, uspešna kompanija sa dobro utvrđenim programom proizvoda postaće irelevantna osim ukoliko njeni rukovodioci znaju kada i kako da dignu ruke od poslovnih praksi koje su do tada primenjivali.
    Nudeći vam primere kako uspeha – tako i neuspeha poznatih vodećih kompanija kao kompas, Dilema inovatora vam pruža skup pravila koja će vam pomoći da pametno iskoristite fenomen disruptivne inovacije.
    Odsečna, uverljiva i provokativna – i kontinuirano proglašavana za jednu od najvrednijih poslovnih ideja svih vremena – Dilema inovatora je knjiga koja ne bi smela da promakne nijednom rukovodiocu, lideru ili preduzetniku.
    „Klejton Kristensen je jedan od najuticajnijih poslovnih teoretičara u poslednjih pedeset godina.“
    — Forbes
    „Dilema inovatora je u isto vreme prijatno intelektualno rešenje za dugovečnu poslovnu zagonetku i praktitčni vodič za inovatore i investitore.“
    — The Financial Times
    „Dilema inovatora Klejtona Kristensena predstavila je jedan od najuticajnijih pojmova modernog poslovanja – disruptivnu inovaciju – i dokazala da akademska teorija ne mora da bude mana u knjizi namenjenoj prosečnom čitaocu.“
    — The Economist
    „Ovo je veoma važno štivo, čak i ako ste u ranim fazama perspektivnog startapa.“
    — Dru Hjuston, generalni direktor Dropboxa
    „Zakasnio sam sa čitanjem knjige Dilema inovatora. Pročitao sam je tek pre šest meseci. I od onda ne mogu da prestanem da razmišljam o njoj.“
    — Malkolm Gledve, FastCompany.com


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Dilema inovatora: kada nove tehnologije dovedu do propadanja uspešnih kompanija
    Izdavač: iLearn
    Strana: 346 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 14,5 x 20,5 cm
    Godina izdanja: 2020
    ISBN: 978-86-6303-057-2
    Naručite
    Cena: 1.650 RSD
    Cena za inostranstvo:
    17,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024