MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Digitalna gerila (gerila marketing u digitalnoj eri)
    Autori: Džej Konrad Levinson, Rik Frišman, Džil Lublin
    Strana: 240
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Od prvobitnog objavljivanja prvog izdanja ove knjige 2002. godine, mala, ali značajna promena se desila u marketingu. Fokus se prebacio sa promovisanja pojedinaca, biznisa, njihovih proizvoda i usluga na povezivanje sa manjim zajednicama, građenje odnosa sa njihovim članovima i korišćenje tih mreža kao osnov za promovisanje proizvoda. Iako su gerilci oduvek bili fokusirani na takav odnos – veći biznisi su tek nedavno krenuli ovim putem, a načini na koji se ovi odnosi stvaraju i razvijaju su se promenili.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Digitalna gerila (gerila marketing u digitalnoj eri)
    Izdavač: Miba books
    Strana: 240 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 14,5x20,5 cm
    Godina izdanja: 2020
    ISBN: 978-86-6026-061-3
    Naručite
    Cena: 1.250 RSD
    Cena za inostranstvo:
    13,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024