MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Naučne publikacijeUmetnostPozorište

    Prikaži 2 puta
    veću sliku


    Pozicioniranje kao marketinška strategija u pozorištima Srbije / Positioning as a marketing strategy in the theaters in Serbia
    Autor: Dr Aleksandar Brakus
    Strana: 118
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    U ovoj monografiji polazi se od konstatacije da se više ne postavlja pitanje da li je marketing potreban pozorištu kao instituciji kulture već na koji ga način treba pravilno primeniti. Autorka ukazuje i na važnost primene pozicioniranja kao marketinške strategije u pozorištima. Monografija posebno stavlja akcenat na uspostavljanje i očuvanje odnosa lojalnosti pozorišta i njegovih ciljnih grupa – publike i nepublike. Od značaja je empirijsko istraživanje koje je autorka sprovela putem dubinskog intervjua menadžera i upravnika pozorišta. Monografija se preporučuje učesnicima i menadžerima u kulturi i donosiocima odluka u vezi sa kulturnim razvojem u Srbiji. Istraživanje i analize koji su predstavljeni u radu mogu biti korisni u rešavanju problema i izazova u oblasti kulture sa kojima se Srbija suočava.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Pozicioniranje kao marketinška strategija u pozorištima Srbije / Positioning as a marketing strategy in the theaters in Serbia
    Izdavač: Задужбина Андрејевић
    Strana: 118 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 17X21 cm
    Godina izdanja: 2015
    ISBN: 978-86-525-0208-0
    Naručite
    Cena: 900 RSD
    Cena za inostranstvo:
    9,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Kupljeno uz ovu knjigu

    O pozorištu
    864 din.

    Digitalna kultura
    1296 din.

    Monopol na istinu: partija, kultura i cenzura u Srbiji šezdesetih i sedamdesetih godina XX veka
    1400 din.

    Но и Кабуки традиционална јапанска позоришта
    550 din.

    Globalizacijske izvedbe: književnost, mediji, teatar
    1900 din.

    Bauhaus: primenjena estetika muzike, teatra i plesa
    900 din.

    Бог и човек на позорници: позоришни есеји и критике
    1290 din.

    Punjene tikvice: drama; Punjene tikvice sa Lenjinovim mozgom: filmski scenario
    970 din.

    Internet marketing i pozorišna publika u Srbiji
    690 din.

    Tretman vremena u inscenacijama "Višnjika"
    650 din.

    Gospoda Glembajevi - drama u tri čina
    600 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024