MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Дигитални маркетинг
    Autor: Филиповић др Јелена
    Strana: 330
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Кратак садржај:
    Програм конципиран према моделу: Rohm, A. J., Stefl, M., & Saint Clair, J. (2019). Time for a marketing curriculum overhaul: Developing a digital-first approach. Journal of Marketing Education, 41(1), 47-59.
    Књига је у пуном колору
    Укупно 14 поглавља и 14 анализа случајева са регионалног тржишта
    На почетку сваког поглавља дефинисани су циљеви који се постижу када студент прође материју из те секције
    Велики број домаћих и међународних практичних и актуелних примера
    На крају сваког поглавља налази се резиме и питања за самостално обнављање градива
    Књигу су рецензирали и верификовали и теоретичари и практичари из дигиталног маркетинга
    Пример презентација можете видети на: https://youtu.be/zoidwhyiVj0





    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Дигитални маркетинг
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 330 (cb)
    Povez:
    Pismo:
    Format: Б5 cm
    Godina izdanja: 2021
    ISBN: 978-86-403-1664-4
    Naručite
    Cena: 2.890 RSD
    Cena za inostranstvo:
    29,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024