MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Маркетинг у угоститељству, хотелијерству и туризму
    Autor: Котлер Филип
    Strana: 726
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Кратак садржај: Уџбеник Маркетинг у угоститељству, хотелијерству и туризму представља иновативан и практичан увод у маркетинг. Аутори имају широко искуство у раду са компанијама које се баве угоститељством и туризмом широм света. Њихово разумевање ове области омогућило је да крајњи резултат њиховог рада буде уџбеник у којем јасно објашњавају концепте маркетинга и показују како се они примењују у ситуацијама у реалном животу. Овај уџбеник има међународни фокус, што је нарочито важно у ери све веће глобализације. Пословна тржишта постају све више међународна. Стога је од кључног значаја да данашњи студенти буду изложени примерима пословања и културе из других делова света. Уместо да само једно поглавље буде посвећено међународном маркетингу, читав уџбеник је прошаран међународним примерима.




    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Маркетинг у угоститељству, хотелијерству и туризму
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 726 (cb)
    Povez:
    Pismo:
    Format: C cm
    Godina izdanja: 2019
    ISBN: 978-86-403-1597-5
    Naručite
    Cena: 8.290 RSD
    Cena za inostranstvo:
    83,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024