Rečnik marketinga - englesko-spski
Prevedeno je više od 7 000 pojmova iz raznih izvora. Za niz pojmova iz marketinga u srpskom ne postoji odgovarajuća reč, pa je za neke pojmove bila potrebna jedna ili više rečenica objašnjenja. Glavni redaktor, prof. dr Branko Maričić godinama se, predajući studentima ekonomije, bavi marketingom i suočava sa problemom koji je pokušao da reši na radikalan način. Sa tročlanim timom saradnika, maksimalno je uspeo! Rečnik marketinga, englesko-srpski je izuzetan, reklo bi se, kapitalan poduhvat u privrednom, naučnom, kulturnom i civilizacijskom smislu - na pragu novog ciklusa razvoja zemlje.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Rečnik marketinga - englesko-spski
Izdavač: Žarko Albulj
Strana: 404 (cb)
Povez: tvrdi
Pismo: latinica
Format: 21 cm
Godina izdanja: 2001
ISBN: 86-83713-01-6