MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹RečniciMarketing
    Rečnik marketinga - englesko-spski
    Strana: 404
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Prevedeno je više od 7 000 pojmova iz raznih izvora. Za niz pojmova iz marketinga u srpskom ne postoji odgovarajuća reč, pa je za neke pojmove bila potrebna jedna ili više rečenica objašnjenja. Glavni redaktor, prof. dr Branko Maričić godinama se, predajući studentima ekonomije, bavi marketingom i suočava sa problemom koji je pokušao da reši na radikalan način. Sa tročlanim timom saradnika, maksimalno je uspeo! Rečnik marketinga, englesko-srpski je izuzetan, reklo bi se, kapitalan poduhvat u privrednom, naučnom, kulturnom i civilizacijskom smislu - na pragu novog ciklusa razvoja zemlje.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Rečnik marketinga - englesko-spski
    Izdavač: Žarko Albulj
    Strana: 404 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 21 cm
    Godina izdanja: 2001
    ISBN: 86-83713-01-6
    Naručite
    Cena: 2.080 RSD
    Cena za inostranstvo:
    21,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024