MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Početak
    Knjige

    Filozofija

    1. Antička, do 529. god. (48)

    2. Srednjovekovna, od 529. g. do XV v. (9)

    3. Novovekovna, od XV v. do 1831. g. (24)

    4. Savremena, od 1831. god. (150)

    Ateizam (1)

    Duhovnost (29)

    Empirizam (2)

    Estetika (5)

    Etika (33)

    Gete (4)

    Hajdeger (7)

    Hegel (4)

    Istočnjačka filozofija (39)

    Istorija čovečanstva (2)

    Istorija filozofije (32)

    Japan (4)

    Kant (16)

    Kjerkegor (4)

    Kultura (19)

    Logika (8)

    Marksizam (2)

     Masovni mediji  (10)

    Misli, izreke (10)

    Nauka (18)

    Niče (24)

    Ontologija (6)

    Osnove (3)

    Paskal (4)

    Politika (30)

    Pravo (2)

    Razno (46)

    Rečnici (2)

    Religija (31)

    Romani (8)

    Rusi (7)

    Ruso (3)

    Sofisti (2)

    Sokrat (3)

    Šopenhauer (8)

    Srbija (12)

    Stoici (2)

    Filozofija > Masovni mediji
    Novo u prodavnici
    Одумирање слободних медијаMedijska etika i medijski linčUvod u medijeMoć, Mediji, &Mediji danas: uvod u masovne komunikacije, knjiga 2Teorija interfejsa
     Prikaz: 1 - 10 od 10 nađenih
    Poređaj po: Poslednje dodato u: Filozofija 

    1. Mladi i mediji (2015 god.), Clio
    Autor: Endi Radok
    Endi Radok govori o tome zbog čega je važno izučavati omladinske medije, ali i kako tom poslu treba pristupiti, odnosno kako treba tumačiti rezultate tih istraživanja. Nastoji da odgovori i na pitanja zbog čega društvo prvenstveno brine zbog uticaja medija na mlade i da li su mladi danas tek bespomo... više detalja
    Cena: 1.200,00 DIN (12,00 EUR)

    2. Teorija interfejsa (2014 god.), Univerzitet Singidunum

    Autor: Oleg Jeknić
    Knjiga TEORIJA INTERFEJSA pruža mogući odgovor na pitanja na koja savremene teorije medija još nisu dale precizan odgovor: Šta je interfejs? Koja je njegova funkcija u komunikaciji? Šta je medij? Kakva je razlika između medija i interfejsa, i u kakvom odnosu oni stoje? Oleg Jeknić predlaže opšti ... više detalja
    Cena: 800,00 DIN (8,00 EUR)

    3. Globalni ekran: Od filma do smartfona (2013 god.), Akademska knjiga
    Autori: Žan Seroa, Žil Lipovecki
    Dugo je ekran-film bio jedinstven i neprikosnoven. Danas se on utapa u galaksiju beskrajnih razmera: nastupila je epoha globalnog ekrana, na svakom mestu i u svakom momentu. Nastanak civilizacije ekrana predstavlja veliku mutaciju čiji domet i smisao pokušavaju da otkriju Žil Lipovecki i Žan Seroa. ... više detalja
    Cena: 1.400,00 DIN (14,00 EUR)

    4. Mediji danas: uvod u masovne komunikacije, knjiga 2 (2013 god.), Clio
    Autor: Džozef Tjurou
    Drugi deo studije “Mediji danas – Uvod u masovne komunikacije” američkog profesora komunikacija Džozefa Tjuroa bavi se istorijom i razvojem elektronskih medija i modernim izazovima u toj sferi, odnosno u muzičkoj i filmskoj industriji, industriji radija i televizije, interneta i video igara, kao i u... više detalja
    Cena: 1.600,00 DIN (16,00 EUR)

    5. Filozofija zombija (2012 god.), Geopoetika
    Autor: Horhe Fernandes Gonsalo
    Polazeći od filmske produkcije Džordža Romera i drugih dela tog žanra o živim mrtvacima (filmovi, stripovi, video-igre, televizijske serije) Filozofija zombija nudi originalnu analizu društva kontrole i medijske moći. Kuga hodajućih leševa iz fikcije služi kao metafora koja nam pomaže da shvatim... više detalja
    Cena: 900,00 DIN (9,00 EUR)

    6. Moć, Mediji, & (2012 god.), Univerzitet Singidunum

    Autori: Jovan Čekić, Jelisaveta Blagojević
    Ovaj zbornik nastoji da naznači neke tačke na karti teorijskog promišljanja savremenog sveta čije osnovne obrise danas ocrtavaju različiti i stalno promenljivi sklopovi masovnih i/ili novih medija i moći. Ideja ovog zbornika je da ukaže na mnoštvo različitih, neprebrojivih i ponekad nepojmljivih... više detalja
    Cena: 1.300,00 DIN (13,00 EUR)

    7. Uvod u medije (2012 god.), Čigoja štampa
    Autor: Boban Tomić
    Obrazovanje za medije postaje moćna i nezaobilazna disciplina savremene društvene teorije, ali i prakse. Medijska delatnost preživljava skoro dramatične promene i poprima sasvim nov karakter. U novom tehničko-tehnološkom okruženju glad za kvalitetnom literaturom, udžbenicima i znanjem postaje sve iz... više detalja
    Cena: 800,00 DIN (8,00 EUR)

    8. Одумирање слободних медија (2011 god.), Službeni glasnik
    Autor: Slobodan Reljić
    У време блоковске поделе света, медији у једнопартијским социјалистичким државама су, сасвим оправдано, сматрани неслободним. Медији у развијеним капиталистичким државама су, опет, сматрани слободним. Данас, две деценије после пада Берлинског зида, готово да нема никога ко се труди да размишља а... više detalja
    Cena: 600,00 DIN (6,00 EUR)

    9. Medijska etika i medijski linč (2010 god.), Čigoja štampa
    Autor: Čedomir Čupić
    Knjiga prof. Čedomira Čupića „Medijska etika i medijski linč” predstavlja dragocen kritički uvid u našu društvenu stvarnost. Taj uvid je specifičan zbog zanimljive višeslojne strukture knjige, sačinjene od teorijske podloge, neposrednog iskustva i analize autora brojnih primera moralnog i političkog... više detalja
    Cena: 800,00 DIN (8,00 EUR)

    10. Strogo kontrolisane senke - pojmovnik ili mali neobavezni rečnik nekih savremenih medijskih pojmova (2003 god.)
    Autor: Darko Kocijan
    Pojmovnik ili mali neobavezni rečnik nekih savremenih medijskih pojmova. Ova duhovita knjižica predsavlja zbirku grafita, eseja i novinskih članaka. ... više detalja
    Cena: 400,00 DIN (4,00 EUR)
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2020
    INFORMACIJE
    O Mikro knjizi
    Najčešća pitanja - FAQ
    Kontakt
    Vaši podaci
    Korpa
    Istorija pregleda
    List želja - Wish List
    Forum
    KORISNIČKI SERVIS
    Pravila i uslovi korišćenja
    Politika privatnosti
    Zašto se registrovati?
    Kako kupiti
    Načini plaćanja
    Uslovi isporuke
    Reklamacije
    Pravo na odustajanje
    Autorska prava i zabrana kopiranja