MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Početak
    Knjige

    Biznis i finansije

    Akcije (3)

    Bankarstvo (33)

    Biznis (16)

    Ekonomija (237)

    Ekonomska istorija (1)

    Finansije (62)

    Komunikacija (5)

    Lični uspeh (87)

     Marketing  (111)

    Međunarodni odnosi (10)

    Menadžment (229)

    Odnosi s javnošću (6)

    Osiguranje (7)

    Poslovanje (51)

    Preduzetništvo (4)

    Pregovaranje (7)

    Priručnici (15)

    Prodaja (23)

    Računovodstvo (26)

    Revizija (1)

    Špijunaža (2)

    Trgovina (4)

    Ugovori (1)

    Biznis i finansije > Marketing
    Najprodavanije
    Digitalni marketing: za neupućeneMarketing za neupućene (+ CD)Od dobrog do sjajnog: zašto se samo neke kompanije vinu do zvezdaUvod u digitalni marketingDigitalni marketing: planiranje i optimizacijaRazbijaj: kako sjajni preduzetnici razbijaju svoje biznise i uticaj, a kako možeš i ti!
    Novo u prodavnici


    Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodičDigitalni marketing: planiranje i optimizacijaUvod u digitalni marketingVodič kroz digitalnu transformacijuШтампани медији у савременој рекламној праксиКвантитативни показатељи и маркетиншко планирање
     Prikaz: 1 - 10 od 111 nađenih
    Poređaj po: Poslednje dodato u: Biznis i finansije 

    1. Uvod u digitalni marketing (2020 god.), Kompjuter biblioteka
    Autor: Cecilia Figueroa
    Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu. Da bismo razumeli promene i transformacije do kojih je došlo u polju marketinga, važno je da znamo njegovo poreklo. Ovaj celok... više detalja
    Cena: 2.200,00 DIN 1.980,00 DIN (20,00 EUR)

    2. Digitalni marketing: za neupućene (2019 god.), Mikro knjiga
    Autori: Ryan Deiss, Russ Henneberry
    Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle do kupaca. Danas kompanije moraju da koriste pretraživače i društvene mreže: Google, Facebook, YouTube... da bi stekle kupce i komunicirale s njima. Ova knjiga, napisana za stručnjake za marketing i vlasnike pre... više detalja
    Cena: 1.900,00 DIN 1.520,00 DIN (15,00 EUR)

    3. Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodič (2019 god.), FMK knjige - Fakultet za medije i komunikacije
    Autori: Lazar Džamić, Džastin Kirbi
    Sadržaj prolazi kroz krizu identiteta – neki stručnjaci veruju da je preobrazio praksu marketinga, dok je za druge samo puki hajp: novo ime za ono što su oglašivači oduvek radili. Autori knjige iz različitih perspektiva i kroz mnogobrojne primere najboljih praksi pristupaju marketingu kroz sadržaj, ... više detalja
    Cena: 2.420,00 DIN (24,00 EUR)

    4. Vodič kroz digitalnu transformaciju (2019 god.), Finesa
    Autor: Dejvid Rodžers
    "Vodič kroz digitalnu transformaciju" predstavlja priručnik za kompanije, mala i srednja preduzeća kako da implementiraju alate 21. veka u svoje poslovanje i postanu konkurentniji, efikasniji i kvalitetniji u svojoj industriji. Autor Dejvid L.Rodžers je svetski priznati stručnjak u oblasti dig... više detalja
    Cena: 1.400,00 DIN (14,00 EUR)

    5. Digitalni marketing: planiranje i optimizacija (2018 god.), FMK knjige - Fakultet za medije i komunikacije
    Autori: Dejvid Čefi, PR Smit
    Praktičan i sadržajan vodič koji kombinuje već ustanovljene pristupe marketinškom planiranju sa kreativnom upotrebom novih e-modela i e-alata. Autori integrišu tehnologije društvenih medija, kao što su društveno umrežavanje, tablet-uređaji i mobilne aplikacije, u marketinški miks demonstrirajući kak... više detalja
    Cena: 3.300,00 DIN (33,00 EUR)

    6. Marketing Research 2.0 / Marketing Research Practices in the Digital Era (2018 god.), Zadužbina Andrejević
    Autor: Dr. Nikolina Ljepava
    ... više detalja
    Cena: 880,00 DIN (9,00 EUR)

    7. Razbijaj: kako sjajni preduzetnici razbijaju svoje biznise i uticaj, a kako možeš i ti! (2018 god.), Finesa U pripremi obnovljeno izdanje
    Autor: Geri Vejnerčuk
    UVOD, 13 I DEO: NAOŠTRI SE 1 PUT JE SAMO VAŠ, 25 2 ONO ŠTO JE (I DALJE) VAŽNO, 41 3 OSMA OSNOVA - SADRŽAJ, 85 4 ŠTA VAS SPREČAVA?, 103 5 JEDINA STVAR KOJU MORATE DA DATE SAMI SEBI DA BISTE RAZBIJALI, 124 II DEO: KREIRAJTE SVOJ OSLONAC 6 PRVO, URADI OVO, 137 7 NEKA VASO TKRIJU, l59 8 MU... više detalja
    Cena: 1.100,00 DIN (11,00 EUR)

    8. Зелени маркетинг (2017 god.), Zadužbina Andrejević
    Autori: Aleksandra Blagojević, Igor Trandafilović
    ... više detalja
    Cena: 1.100,00 DIN (11,00 EUR)

    9. Ponašanje potrošača: celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača (2016 god.), Društvo za unapređenje marketinga
    Autor: Tina Vukasović
    Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni odnosi na tržištu potrošača (pojava finansijske i privredne krize) značajno su uticali na promene u procesu odlučivanja o kupovini. Potrošači se na promene u svojoj sredini postepeno prilagođavaju. Taj proces prilagođavan... više detalja
    Cena: 660,00 DIN (7,00 EUR)

    10. Психолошки чиниоци успешне пословне примене рачунара (2016 god.), Zadužbina Andrejević
    Autor: Dr Ivana Kovačević
    ... više detalja
    Cena: 800,00 DIN (8,00 EUR)
    « Prethodna | Strana: 1 2 3 4 ... | Naredna »
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2020
    INFORMACIJE
    O Mikro knjizi
    Najčešća pitanja - FAQ
    Kontakt
    Vaši podaci
    Korpa
    Istorija pregleda
    List želja - Wish List
    Forum
    KORISNIČKI SERVIS
    Pravila i uslovi korišćenja
    Politika privatnosti
    Zašto se registrovati?
    Kako kupiti
    Načini plaćanja
    Uslovi isporuke
    Reklamacije
    Pravo na odustajanje
    Autorska prava i zabrana kopiranja