MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Biznis i finansije > Marketing
    Najprodavanije
    Digitalni marketing za neupućeneMarketing za neupućene (+ CD)Razbijaj: kako sjajni preduzetnici razbijaju svoje biznise i uticaj, a kako možeš i ti!Gerila marketingStrateško razmišljanje - ekspertska rešenja za svakodnevne izazoveRazumevanje marketinga
    Novo u prodavnici





    Vodič kroz digitalnu transformacijuШтампани медији у савременој рекламној праксиКвантитативни показатељи и маркетиншко планирањеСтратегија управљања односима с купцима у продаји и маркетингуПсихолошки чиниоци успешне пословне примене рачунараСтратегије изградње поверења у онлајн трговини / The strategies of building trust in the online shopping
     Prikaz: 1 - 10 od 108 nađenih
    Poređaj po: Poslednje dodato u: Biznis i finansije 

    1. Digitalni marketing za neupućene (2019 god.), Mikro knjiga
    Autori: Ryan Deiss, Russ Henneberry
    Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle do kupaca. Danas kompanije moraju da koriste pretraživače i društvene mreže: Google, Facebook, YouTube... da bi stekle kupce i komunicirale s njima. Ova knjiga, napisana za stručnjake za marketing i vlasnike pre... više detalja
    Cena: 1.700,00 DIN 1.530,00 DIN (15,00 EUR)

    2. Vodič kroz digitalnu transformaciju (2019 god.), Finesa
    Autor: Dejvid Rodžers
    "Vodič kroz digitalnu transformaciju" predstavlja priručnik za kompanije, mala i srednja preduzeća kako da implementiraju alate 21. veka u svoje poslovanje i postanu konkurentniji, efikasniji i kvalitetniji u svojoj industriji. Autor Dejvid L.Rodžers je svetski priznati stručnjak u oblasti dig... više detalja
    Cena: 1.400,00 DIN (14,00 EUR)

    3. Marketing Research 2.0 / Marketing Research Practices in the Digital Era (2018 god.), Zadužbina Andrejević
    Autor: Dr. Nikolina Ljepava
    ... više detalja
    Cena: 880,00 DIN (9,00 EUR)

    4. Razbijaj: kako sjajni preduzetnici razbijaju svoje biznise i uticaj, a kako možeš i ti! (2018 god.), Finesa
    Autor: Geri Vejnerčuk
    UVOD, 13 I DEO: NAOŠTRI SE 1 PUT JE SAMO VAŠ, 25 2 ONO ŠTO JE (I DALJE) VAŽNO, 41 3 OSMA OSNOVA - SADRŽAJ, 85 4 ŠTA VAS SPREČAVA?, 103 5 JEDINA STVAR KOJU MORATE DA DATE SAMI SEBI DA BISTE RAZBIJALI, 124 II DEO: KREIRAJTE SVOJ OSLONAC 6 PRVO, URADI OVO, 137 7 NEKA VASO TKRIJU, l59 8 MU... više detalja
    Cena: 1.100,00 DIN (11,00 EUR)

    5. Зелени маркетинг (2017 god.), Zadužbina Andrejević
    Autori: Aleksandra Blagojević, Igor Trandafilović
    ... više detalja
    Cena: 1.100,00 DIN (11,00 EUR)

    6. Ponašanje potrošača: celovit pristup istraživanju ponašanja potrošača (2016 god.), Društvo za unapređenje marketinga
    Autor: Tina Vukasović
    Ponašanje potrošača u vreme promenjenih privrednih odnosa Promenjeni privredni odnosi na tržištu potrošača (pojava finansijske i privredne krize) značajno su uticali na promene u procesu odlučivanja o kupovini. Potrošači se na promene u svojoj sredini postepeno prilagođavaju. Taj proces prilagođavan... više detalja
    Cena: 660,00 DIN (7,00 EUR)

    7. Психолошки чиниоци успешне пословне примене рачунара (2016 god.), Zadužbina Andrejević
    Autor: Dr Ivana Kovačević
    ... više detalja
    Cena: 800,00 DIN (8,00 EUR)

    8. Стратегије изградње поверења у онлајн трговини / The strategies of building trust in the online shopping (2016 god.), Zadužbina Andrejević
    Autor: Dr Marija Jović
    ... više detalja
    Cena: 770,00 DIN (8,00 EUR)

    9. Svi smo mi prodavci: ideje, priče, iskustva (2016 god.), Društvo za unapređenje marketinga
    Autor: Evelin Platnik Koen
    Prodaja, čin rezervisan samo za trgovce u strogom okviru svoje delatnosti? Ta tvrdnja je, naravno, besmislena. Ako pratite oglase na Leboncoin.fr u nadi da ćete se rešiti vaše krntije, vi već se bavite trgovinom. Ali, ako je ovaj slučaj očigledan svima, nije uvek tako. Dakle, bez obzira na vaše zani... više detalja
    Cena: 440,00 DIN (4,00 EUR)

    10. Buđenje želja: šta motiviše kupce? (2015 god.), Psihopolis
    Autor: Ernest Dihter
    Šta nas motiviše da želimo, a šta da kupimo neki predmet? Zašto uveravati, a ne nagovarati kupce? Šta je Sedam pravila uveravanja? Zašto je psihološka vrednost predmeta važnija od upotrebne? Na ova pitanja odgovore traži Ernest Dihter (Ernest Dichter, 1907-1991), psiholog i pionir motivacionog istra... više detalja
    Cena: 2.200,00 DIN (22,00 EUR)
    « Prethodna | Strana: 1 2 3 4 ... | Naredna »
    IDI NA VRH STRANE
    Kontakt

    Identifikacija

    Knjiga utisaka

    Najčešća pitanja - FAQ
    Korpa

    Vaši podaci

    Istorija pregleda

    Podsetnik - Wish List

    Forum
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga