MIKRO KNJIGA
Od 1984. god.
Novo    Uskoro    ♥ Lista želja    Cenovnik    Forum    Kontak i pitanja     
Početak
Knjige

Biznis i finansije

Akcije (3)

Bankarstvo (37)

Biznis (16)

Ekonomija (291)

Ekonomska istorija (1)

Finansije (72)

Komunikacija (5)

Korupcija (1)

Lični uspeh (89)

 Marketing  (132)

Međunarodni odnosi (12)

Menadžment (251)

Odnosi s javnošću (7)

Osiguranje (7)

Poslovanje (60)

Preduzetništvo (8)

Pregovaranje (9)

Priručnici (18)

Prodaja (23)

Računovodstvo (39)

Revizija (1)

Špijunaža (2)

Trgovina (10)

Ugovori (2)

Biznis i finansije > Marketing
Novo u prodavnici
Digitalni marketing: PojmovnikSEO: od teorije do prakseKako se fabrikuje javno mnjenje: mediji i “pravedni ratovi”Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijomМаркетинг у угоститељству, хотелијерству и туризмуПонашање потрошача
 Prikaz: 1 - 10 od 132 nađenih
Poređaj po: Poslednje dodato u: Biznis i finansije 

1. Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom (2022 god.), Kompjuter biblioteka
Autori: Malay Upadhyay, Pooja Chitnis
Vaš vodič da postanete marketinški guru i koristite veliki broj modernih tehnologija za vaš brend Ključne funkcije Najbolje vodeće marketinške tehnike i primeri uspeha i neuspeha brenda iz stvarnog sveta. Vodeće alatke veštačke inteligencije, smernice i šabloni za marketing, prodaju i uspeh k... više detalja
Cena: 2.200,00 DIN 2.000,00 DIN (20,00 EUR)

2. Понашање потрошача (2022 god.), Економски факултет
Autor: Мајкл Р. Соломон
... više detalja
Cena: 7.490,00 DIN (75,00 EUR)

3. Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja (2021 god.), Kompjuter biblioteka
Autor: Perry Marchal
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, proširena i nova poglavlja koja obuhvataju Enhanced Campaignes, Google Ads Express, Google Product Listing Ads i još mnogo štošta. Otkrivene su i promene u oglašavanju velikih podataka, a dodati su prošireni odeljci i n... više detalja
Cena: 2.200,00 DIN 1.980,00 DIN (20,00 EUR)

4. OSNOVI MARKETINGA (2021 god.), Miba books
Autori: Bojana Ostojic, Milutin Pećić, Jelena Ružić
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi komunikacijama, uvek sam u potrazi za dobrim knjigama na srodne teme. Knjiga Osnovi marketinga nudi pregled dosadašnjih uvida na temu marketinga. Međutim, ova knjiga nije samo sveobuhvatan pregled evolucije modernog ... više detalja
Cena: 1.190,00 DIN (12,00 EUR)

5. Дигитални маркетинг (2021 god.), Економски факултет
Autor: Филиповић др Јелена
Кратак садржај: Програм конципиран према моделу: Rohm, A. J., Stefl, M., & Saint Clair, J. (2019). Time for a marketing curriculum overhaul: Developing a digital-first approach. Journal of Marketing Education, 41(1), 47-59. Књига је у пуном колору Укупно 14 поглавља и 14 анализа случајева са ре... više detalja
Cena: 2.890,00 DIN (29,00 EUR)

6. Crna kutija (2021 god.), Publik Praktikum
Autor: Metju Sajed
Zbog prevelike spremnosti da okrivimo druge, skloni smo da prikrivamo sopstvene greške. U avio-industriji neuspeh se shvata vrlo ozbiljno. Budući da piloti rade u branši kritičnoj za bezbednost, njihove greške mogu imati smrtonosne posledice. Stoga je svaka letelica opremljena gotovo neuništivom ... više detalja
Cena: 950,00 DIN (10,00 EUR)

7. Nauka o uspešnoj prodaji Napoleona Hila (2021 god.), Publik Praktikum
Autor: Udruženje fondacije Napoleona Hila
Sposobnost da vršite uticaj na druge a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je veština poznata ljudskoj vrsti. Mnogi sledbenici Napoleona Hila često zanemare činjenicu da on nije bio samo nadareni pisac i govornik već i čovek koji je živeo od podučavanja drugih veštinama prodaje. Hil je 1... više detalja
Cena: 740,00 DIN (7,00 EUR)

8. Nova generacija potrošača i lidera u VUCA svetu: ponašanje potrošaca i lidera Y i Z generacije u VUCA svetu: "Šta ima tu za mene" generacija (2021 god.), iLearn
Autor: Tatjana Mamula Nikolić
PONAŠANJE POTROŠAČA I LIDERA GENERACIJE Y I Z U VUCA SVETU! „ŠTA IMA TU ZA MENE” GENERACIJA! Da bi ostali u koraku sa savremenim trendovima i neprestanim prilivom informacija, nova generacija je naučila da konstantno prati novine, da uči šta da koristi i na koji način da odvoji važno od nevažnog.... više detalja
Cena: 1.390,00 DIN (14,00 EUR)

9. Novi digitalni svet (2021 god.), Čigoja štampa
Autor: Branislav Vujović
Branislav Vujović je preduzetnik koji je ceo svoj radni vek stvarao složen sistem kompanija iz oblasti IKT , primenjujući rešenja treće i četvrte industrijske revolucije. Pored afirmisanih eksperata širom sveta, funkcionalnih projekata i rešenja koja predstavljaju trajnu vrednost, verovatno glavni r... više detalja
Cena: 1.100,00 DIN (11,00 EUR)

10. Digitalna gerila (gerila marketing u digitalnoj eri) (2020 god.), Miba books
Autori: Džej Konrad Levinson, Rik Frišman, Džil Lublin
Od prvobitnog objavljivanja prvog izdanja ove knjige 2002. godine, mala, ali značajna promena se desila u marketingu. Fokus se prebacio sa promovisanja pojedinaca, biznisa, njihovih proizvoda i usluga na povezivanje sa manjim zajednicama, građenje odnosa sa njihovim članovima i korišćenje tih mreža ... više detalja
Cena: 1.110,00 DIN (11,00 EUR)
« Prethodna | Strana: 1 2 3 4 ... | Naredna »
MIKRO KNJIGA D.O.O.
Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
Komercijalna banka: 205-33117-65
Matični broj: 07465181
Šifra delatnosti: 5811
PIB: 100575773
Dokumenti o identifikaciji

© Mikro knjiga 1984-2022
INFORMACIJE
O Mikro knjizi
Najčešća pitanja - FAQ
Kontakt
Vaši podaci
Korpa
Istorija pregleda
List želja
Forum
KORISNIČKI SERVIS
Pravila i uslovi korišćenja
Politika privatnosti
Zašto se registrovati?
Kako kupiti
Načini plaćanja
Uslovi isporuke
Reklamacije
Pravo na odustajanje
Autorska prava i zabrana kopiranja