Početak |
Knjige |
Akcije (3) Bankarstvo (38) Biznis (16) Ekonomija (292) Finansije (72) Komunikacija (5) Korupcija (1) Lični uspeh (88) Marketing (132) Međunarodni odnosi (12) Menadžment (251) Osiguranje (7) Poslovanje (60) Preduzetništvo (8) Pregovaranje (9) Priručnici (19) Prodaja (23) Računovodstvo (40) Revizija (1) Špijunaža (2) Trgovina (10) Ugovori (2) |
Prikaz: 1 - 10 od 16 nađenih | Poslednje dodato u: Biznis i finansije |
1. |
![]() |
Бизнис план за електронско пословање – Приручник (2016 god.), Висока школа електротехнике и рачунарства струковних студија RASPRODATO Autor: prof. dr Miroslav D. Lutovac i prof. dr Dejan V. Tošić Садржај: Структурирање извештаја у пословну форму која се примењује у изради домаћих задатака и вежби Мисија и визија у бизнис плану за електронско пословање Пословни процес и опис предузећа Пословни и извршни циљеви Анализа тржишта Анализа конкуренције Финансијска анализа Анализа ризика ... više detalja Cena: 1.200,00 DIN (12,00 EUR) |
2. |
![]() |
Азбука бизниса (2012 god.), JRJ Moj izdavač Autor: Natalija Čub Научимо уз игру шта је новац и одакле долази.... više detalja Cena: 1.600,00 DIN (16,00 EUR) |
3. |
![]() |
Banke i međunarodne finansijske institucije (2010 god.), Задужбина Андрејевић Autor: Dušica Karić Rad je zasnovan na tradicionalnim i na savremenim dostignućima u pružanju usluga u sferi bankarstva i međunarodnih finansijskih institucija. Tema je značajna s teorijskog i praktičnog stanovišta. U monografiji se karakteriše konvergencija novog inovativnog bankarskog poslovanja u novom globalnom okr... više detalja Cena: 900,00 DIN (9,00 EUR) |
4. |
![]() |
Mit o preduzetništvu: zašto većina malih privatnih firmi ne uspeva i šta učiniti u vezi sa tim (2010 god.), Čarobna knjiga Autor: Majkl E. Gerber U ovom novom, izmenjenom i dopunjenom izdanju bestselera Mit o preduzetništvu, Majkl E. Gerber raskrinkava urbane legende koje se tiču razvoja privatne firme i pokazuje da su opšteprihvaćene pretpostavke o uspešnom biznisu zapravo samo kamen spoticanja za istinsku uspešnost poslovanja. Uputstva koja... više detalja Cena: 1.060,00 DIN (11,00 EUR) |
5. |
![]() |
Profitbrend - kako povećati profitabilnost, pouzdanost i održivost brendova (2009 god.) Autori: Vreden, Nik - autor Poslušajte jezik generalnih i finansijskih direktora. Povraćaj ulaganja. Interna stopa povraćaja. Efikasnost. Produktivnost. Opravdanost troškova. Protok gotovine. Marža doprinosa. I najvažnije od svega: profit. Sada poslušajte jezik brendiranja. Kreativnost. Maštovitost. Uticaj. ,,Pozicioniranos... više detalja Cena: 1.300,00 DIN (13,00 EUR) |
6. |
![]() |
Biznis kao umetnost življenja - business: art de vivre (2008 god.), Univerzitet Džon Nezbit Autor: Mića Jovanović Božinov ... više detalja Cena: 1.600,00 DIN (16,00 EUR) |
7. |
![]() |
Marketing ekspert : bajka o generalnom direktoru koji je postao marketing genije (2008 god.) Autor: Džek Trau KAKO STAVITI „MARKETING” GDE MU JE MESTO? Iako poslovni ljudi mahom uvažavaju reč marketing a knjiški autoriteti lepe etiketu ”marketing” na sve što je u trendu, marketinška praksa na celoj planeti prepuna je zabuna oko toga šta je, zapravo, marketing i čemu služi. Ali, ako kompanije postoje... više detalja Cena: 1.300,00 DIN (13,00 EUR) |
8. |
![]() |
Procena i unapređenje radnog učinka - pitanja i odgovori - menandžerski priručnik za preživljavanje (2008 god.), Asee (Adizes) Autor: Dik Grout U sofisticiranim, dobro vođenim organizacija, procena i unapređenje radnog učinka je pojedinačni najvažniji instrument rukovođenja. Nijedan drugi proces rukovođenja nema toliko uticaja na karijeru i radni vek pojedinca. Kada se pravilno primenjuje, procena radnog učinka je najmoćniji instrument koji... više detalja Cena: 1.300,00 DIN (13,00 EUR) |
9. |
![]() |
Uspešna trgovina: Кako biti uspešan u prodaji i vođenju prodajnog mesta (2008 god.) Autori: Zvonimir Pavlek, Velike svetske trgovačke kompanije dolaze na naše područje. Zapravo, već su tu! Treba li im se pokloniti, ukloniti im se s puta ili… može li se uz njih ipak opstati? Može, ali treba odrediti sopstveni put, imati vlastitu viziju i svoj autentični identitet po kojem će vas kupci prepoznati i dolaziti ... više detalja Cena: 1.300,00 DIN (13,00 EUR) |
10. |
![]() |
B2B brend menadžment (2007 god.) Autor: Filip Kotler Brendovi su značajan deo svih kultura i celokupnog poslovnog sveta. Brendovi pomažu ljudima da donose odluke, kako male, tako i velike. Zahvaljujući njima vi imate poverenja u Bordo koji pijete, Mercedes koji vozite i u mlazni motor Dženeral Elektrika koji podiže avion od kojeg očekujete da vas odve... više detalja Cena: 1.300,00 DIN (13,00 EUR) |