MIKRO KNJIGA
Od 1984. god.
Novo    Uskoro    ♥ Lista želja    Cenovnik    Forum    Kontakt i pitanja     
Početak
Knjige

Biznis i finansije

Akcije (3)

Bankarstvo (38)

Biznis (16)

Ekonomija (292)

Ekonomska istorija (1)

Elektronska trgovina (1)

Finansije (72)

Komunikacija (5)

Korupcija (1)

Lični uspeh (88)

 Marketing  (132)

Međunarodni odnosi (12)

Menadžment (251)

Odnosi s javnošću (7)

Osiguranje (7)

Poslovanje (60)

Preduzetništvo (8)

Pregovaranje (9)

Priručnici (19)

Prodaja (23)

Računovodstvo (40)

Revizija (1)

Špijunaža (2)

Trgovina (10)

Ugovori (2)

Biznis i finansije > Marketing
Novo u prodavnici
Digitalni marketing: PojmovnikSEO: od teorije do prakseKako se fabrikuje javno mnjenje: mediji i “pravedni ratovi”Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijomМаркетинг у угоститељству, хотелијерству и туризмуПонашање потрошача
 Prikaz: 1 - 10 od 132 nađenih
Poređaj po: Poslednje dodato u: Biznis i finansije 

1. Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom (2022 god.), Kompjuter biblioteka
Autori: Malay Upadhyay, Pooja Chitnis
Vaš vodič da postanete marketinški guru i koristite veliki broj modernih tehnologija za vaš brend Ključne funkcije Najbolje vodeće marketinške tehnike i primeri uspeha i neuspeha brenda iz stvarnog sveta. Vodeće alatke veštačke inteligencije, smernice i šabloni za marketing, prodaju i uspeh k... više detalja
Cena: 2.200,00 DIN 2.000,00 DIN (20,00 EUR)

2. Понашање потрошача (2022 god.), Економски факултет
Autor: Мајкл Р. Соломон
... više detalja
Cena: 7.590,00 DIN (76,00 EUR)

3. Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja (2021 god.), Kompjuter biblioteka
Autor: Perry Marchal
Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, proširena i nova poglavlja koja obuhvataju Enhanced Campaignes, Google Ads Express, Google Product Listing Ads i još mnogo štošta. Otkrivene su i promene u oglašavanju velikih podataka, a dodati su prošireni odeljci i n... više detalja
Cena: 2.200,00 DIN 1.980,00 DIN (20,00 EUR)

4. OSNOVI MARKETINGA (2021 god.), Miba books
Autori: Bojana Ostojic, Milutin Pećić, Jelena Ružić
"Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi komunikacijama, uvek sam u potrazi za dobrim knjigama na srodne teme. Knjiga Osnovi marketinga nudi pregled dosadašnjih uvida na temu marketinga. Međutim, ova knjiga nije samo sveobuhvatan pregled evolucije modernog ... više detalja
Cena: 1.190,00 DIN (12,00 EUR)

5. Дигитални маркетинг (2021 god.), Економски факултет
Autor: Филиповић др Јелена
Кратак садржај: Програм конципиран према моделу: Rohm, A. J., Stefl, M., & Saint Clair, J. (2019). Time for a marketing curriculum overhaul: Developing a digital-first approach. Journal of Marketing Education, 41(1), 47-59. Књига је у пуном колору Укупно 14 поглавља и 14 анализа случајева са ре... više detalja
Cena: 2.890,00 DIN (29,00 EUR)

6. Crna kutija (2021 god.), Publik Praktikum
Autor: Metju Sajed
Zbog prevelike spremnosti da okrivimo druge, skloni smo da prikrivamo sopstvene greške. U avio-industriji neuspeh se shvata vrlo ozbiljno. Budući da piloti rade u branši kritičnoj za bezbednost, njihove greške mogu imati smrtonosne posledice. Stoga je svaka letelica opremljena gotovo neuništivom ... više detalja
Cena: 950,00 DIN (10,00 EUR)

7. Nauka o uspešnoj prodaji Napoleona Hila (2021 god.), Publik Praktikum
Autor: Udruženje fondacije Napoleona Hila
Sposobnost da vršite uticaj na druge a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je veština poznata ljudskoj vrsti. Mnogi sledbenici Napoleona Hila često zanemare činjenicu da on nije bio samo nadareni pisac i govornik već i čovek koji je živeo od podučavanja drugih veštinama prodaje. Hil je 1... više detalja
Cena: 740,00 DIN (7,00 EUR)

8. Nova generacija potrošača i lidera u VUCA svetu: ponašanje potrošaca i lidera Y i Z generacije u VUCA svetu: "Šta ima tu za mene" generacija (2021 god.), iLearn
Autor: Tatjana Mamula Nikolić
PONAŠANJE POTROŠAČA I LIDERA GENERACIJE Y I Z U VUCA SVETU! „ŠTA IMA TU ZA MENE” GENERACIJA! Da bi ostali u koraku sa savremenim trendovima i neprestanim prilivom informacija, nova generacija je naučila da konstantno prati novine, da uči šta da koristi i na koji način da odvoji važno od nevažnog.... više detalja
Cena: 1.390,00 DIN (14,00 EUR)

9. Novi digitalni svet (2021 god.), Čigoja štampa
Autor: Branislav Vujović
Branislav Vujović je preduzetnik koji je ceo svoj radni vek stvarao složen sistem kompanija iz oblasti IKT , primenjujući rešenja treće i četvrte industrijske revolucije. Pored afirmisanih eksperata širom sveta, funkcionalnih projekata i rešenja koja predstavljaju trajnu vrednost, verovatno glavni r... više detalja
Cena: 1.100,00 DIN (11,00 EUR)

10. Digitalna gerila (gerila marketing u digitalnoj eri) (2020 god.), Miba books
Autori: Džej Konrad Levinson, Rik Frišman, Džil Lublin
Od prvobitnog objavljivanja prvog izdanja ove knjige 2002. godine, mala, ali značajna promena se desila u marketingu. Fokus se prebacio sa promovisanja pojedinaca, biznisa, njihovih proizvoda i usluga na povezivanje sa manjim zajednicama, građenje odnosa sa njihovim članovima i korišćenje tih mreža ... više detalja
Cena: 1.110,00 DIN (11,00 EUR)
« Prethodna | Strana: 1 2 3 4 ... | Naredna »
MIKRO KNJIGA D.O.O.
Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
Komercijalna banka: 205-33117-65
Matični broj: 07465181
Šifra delatnosti: 5811
PIB: 100575773
Dokumenti o identifikaciji

© Mikro knjiga 1984-2023
INFORMACIJE
O Mikro knjizi
Najčešća pitanja - FAQ
Kontakt
Vaši podaci
Korpa
Istorija pregleda
List želja
Forum
KORISNIČKI SERVIS
Pravila i uslovi korišćenja
Politika privatnosti
Zašto se registrovati?
Kako kupiti
Načini plaćanja
Uslovi isporuke
Reklamacije
Pravo na odustajanje
Autorska prava i zabrana kopiranja