Početak |
Knjige |
Akcije (3) Bankarstvo (38) Biznis (16) Ekonomija (292) Finansije (72) Komunikacija (5) Korupcija (1) Lični uspeh (88) Marketing (132) Međunarodni odnosi (12) Menadžment (251) Osiguranje (7) Poslovanje (60) Preduzetništvo (8) Pregovaranje (9) Priručnici (19) Prodaja (23) Računovodstvo (40) Revizija (1) Špijunaža (2) Trgovina (10) Ugovori (2) |
Prikaz: 1 - 10 od 132 nađenih | Poslednje dodato u: Biznis i finansije |
1. |
![]() |
Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom (2022 god.), Kompjuter biblioteka Autori: Malay Upadhyay, Pooja Chitnis Vaš vodič da postanete marketinški guru i koristite veliki broj modernih tehnologija za vaš brend Ključne funkcije Najbolje vodeće marketinške tehnike i primeri uspeha i neuspeha brenda iz stvarnog sveta. Vodeće alatke veštačke inteligencije, smernice i šabloni za marketing, prodaju i uspeh k... više detalja Cena: |
2. |
![]() |
Понашање потрошача (2022 god.), Економски факултет Autor: Мајкл Р. Соломон ... više detalja Cena: 7.590,00 DIN (76,00 EUR) |
3. |
![]() |
Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja (2021 god.), Kompjuter biblioteka Autor: Perry Marchal Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, proširena i nova poglavlja koja obuhvataju Enhanced Campaignes, Google Ads Express, Google Product Listing Ads i još mnogo štošta. Otkrivene su i promene u oglašavanju velikih podataka, a dodati su prošireni odeljci i n... više detalja Cena: |
4. |
![]() |
OSNOVI MARKETINGA (2021 god.), Miba books Autori: Bojana Ostojic, Milutin Pećić, Jelena Ružić "Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi komunikacijama, uvek sam u potrazi za dobrim knjigama na srodne teme. Knjiga Osnovi marketinga nudi pregled dosadašnjih uvida na temu marketinga. Međutim, ova knjiga nije samo sveobuhvatan pregled evolucije modernog ... više detalja Cena: 1.190,00 DIN (12,00 EUR) |
5. |
![]() |
Дигитални маркетинг (2021 god.), Економски факултет Autor: Филиповић др Јелена Кратак садржај: Програм конципиран према моделу: Rohm, A. J., Stefl, M., & Saint Clair, J. (2019). Time for a marketing curriculum overhaul: Developing a digital-first approach. Journal of Marketing Education, 41(1), 47-59. Књига је у пуном колору Укупно 14 поглавља и 14 анализа случајева са ре... više detalja Cena: 2.890,00 DIN (29,00 EUR) |
6. |
![]() |
Crna kutija (2021 god.), Publik Praktikum Autor: Metju Sajed Zbog prevelike spremnosti da okrivimo druge, skloni smo da prikrivamo sopstvene greške. U avio-industriji neuspeh se shvata vrlo ozbiljno. Budući da piloti rade u branši kritičnoj za bezbednost, njihove greške mogu imati smrtonosne posledice. Stoga je svaka letelica opremljena gotovo neuništivom ... više detalja Cena: 950,00 DIN (10,00 EUR) |
7. |
![]() |
Nauka o uspešnoj prodaji Napoleona Hila
(2021 god.), Publik Praktikum Autor: Udruženje fondacije Napoleona Hila Sposobnost da vršite uticaj na druge a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je veština poznata ljudskoj vrsti. Mnogi sledbenici Napoleona Hila često zanemare činjenicu da on nije bio samo nadareni pisac i govornik već i čovek koji je živeo od podučavanja drugih veštinama prodaje. Hil je 1... više detalja Cena: 740,00 DIN (7,00 EUR) |
8. |
![]() |
Nova generacija potrošača i lidera u VUCA svetu: ponašanje potrošaca i lidera Y i Z generacije u VUCA svetu: "Šta ima tu za mene" generacija (2021 god.), iLearn Autor: Tatjana Mamula Nikolić PONAŠANJE POTROŠAČA I LIDERA GENERACIJE Y I Z U VUCA SVETU! „ŠTA IMA TU ZA MENE” GENERACIJA! Da bi ostali u koraku sa savremenim trendovima i neprestanim prilivom informacija, nova generacija je naučila da konstantno prati novine, da uči šta da koristi i na koji način da odvoji važno od nevažnog.... više detalja Cena: 1.390,00 DIN (14,00 EUR) |
9. |
![]() |
Novi digitalni svet (2021 god.), Čigoja štampa Autor: Branislav Vujović Branislav Vujović je preduzetnik koji je ceo svoj radni vek stvarao složen sistem kompanija iz oblasti IKT , primenjujući rešenja treće i četvrte industrijske revolucije. Pored afirmisanih eksperata širom sveta, funkcionalnih projekata i rešenja koja predstavljaju trajnu vrednost, verovatno glavni r... više detalja Cena: 1.100,00 DIN (11,00 EUR) |
10. |
![]() |
Digitalna gerila (gerila marketing u digitalnoj eri) (2020 god.), Miba books Autori: Džej Konrad Levinson, Rik Frišman, Džil Lublin Od prvobitnog objavljivanja prvog izdanja ove knjige 2002. godine, mala, ali značajna promena se desila u marketingu. Fokus se prebacio sa promovisanja pojedinaca, biznisa, njihovih proizvoda i usluga na povezivanje sa manjim zajednicama, građenje odnosa sa njihovim članovima i korišćenje tih mreža ... više detalja Cena: 1.110,00 DIN (11,00 EUR) |