Početak |
Knjige |
Akcije (3) Bankarstvo (38) Biznis (16) Ekonomija (292) Finansije (72) Komunikacija (5) Korupcija (1) Lični uspeh (88) Marketing (132) Međunarodni odnosi (12) Menadžment (251) Osiguranje (7) Poslovanje (60) Preduzetništvo (8) Pregovaranje (9) Priručnici (19) Prodaja (23) Računovodstvo (40) Revizija (1) Špijunaža (2) Trgovina (10) Ugovori (2) |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Korporativne komunikacije za primer | Svet poslovne komunikacije | Uvod u poslovnu komunikaciju | Komunikacija: Principi i kontekst | Komunikacija i javnost |
Prikaz: 1 - 5 od 5 nađenih | Poslednje dodato u: Biznis i finansije |
1. |
![]() |
Korporativne komunikacije za primer (2019 god.), iLearn RASPRODATO Autori: Danijela Lalić, Tamara Vlastelica Savremeno poslovanje u potpunosti je u funkciji uspešnog poslovnog komuniciranja. Problemi i greške koje nastaju u poslu veoma često su posledica nepotpune, pogrešne ili nejasne komunikacije. Potreba da se osvetle i objasne korporativne komunikacije predstavlja imperativ uspešnosti poslovnih procesa... više detalja Cena: 1.300,00 DIN (13,00 EUR) |
2. |
![]() |
Uvod u poslovnu komunikaciju (2018 god.), Akademska misao Autori: Svetislav Milovanović, Zoran Jovanović ... više detalja Cena: 1.240,00 DIN (12,00 EUR) |
3. |
![]() |
Svet poslovne komunikacije (2017 god.), Akademska misao Autor: Svetislav Milovanović ... više detalja Cena: 1.240,00 DIN (12,00 EUR) |
4. |
![]() |
Komunikacija: Principi i kontekst (2013 god.), Clio RASPRODATO Autor: Stjuart Tabs OPIS Nikada u istoriji ljudskog roda komunikacija nije bila tako složena, uzbudljiva i dinamična, njena analiza teža, a potreba za izučavanjem izraženija. Ova složena knjiga obuhvata sve najvažnije probleme izučavanja komunikacije u nizu srodnih naučnih disciplina - od tradicionalnih (proces komun... više detalja Cena: 2.160,00 DIN (22,00 EUR) |
5. |
![]() |
Komunikacija i javnost (2007 god.), Čigoja štampa RASPRODATO Autor: Zorica Tomić U eri medijske kulture, razumevanje kategorija javnosti, javnog mnenja, javne sfere, javnog interesa, dijaloga itd. predstavlja uslov uspešne komunikacije. Jer, kako autorka na jednom mestu kaže: „Niko nas ne mora učiti DA komuniciramo, ali možemo naučiti KAKO da komuniciramo.”... više detalja Cena: 420,00 DIN (4,00 EUR) |