MIKRO KNJIGA - PRIKAZ KNJIGE

AutoCAD 2002 Biblija

ošto se u Autodesku bavimo razvojem softvera i izdavaštvom, svakog dana dobijamo nov dokaz da naš rad uistinu doprinosi poboljšanju učinka korisnika. To je ono što korisnici svakodnevno od nas zahtevaju. Uostalom, zar svi ne težimo tome? Kad smo se već opredelili da radimo u tom pravcu, moramo da obezbedimo dve stvari:

Profesionalan softver odgovarajućih karakteristika.

1. Podršku i pomoć korisnicima koji žele da Autodeskov softver primene u svom poslu i tako povećaju profesionalni učinak i produktivnost.

Program AutoCAD je oduvek razvijan prema zahtevima korisnika. Sa AutoCAD-om 2002 uveden je i nov standard u komunikaciji program - korisnik. Većina novih mogućnosti i poboljšanja uvedena je na osnovu "liste želja" sa jedinstvenim ciljem: poboljšanje performansi i produktivnosti korisnika i njihovih timova.

Ali, izrada novog softvera isključivo na osnovu želja korisnika nije dovoljna. Posvećenost Autodeska poboljšanju produktivnosti zahteva da se ode i dalje. Mi uvek težimo novinama u poboljšanju programa - čak i ako one ne spadaju u mogućnosti postojećeg softvera, pa i ako se korisnici nisu ni setili da ih zatraže. Zato se mi - kao i vi - koncentrišemo na rezultate. Za nas je veliki podsticaj kad program funkcioniše i omogućava korisnicima uspešniji rad. Usredsre?ujemo se ne samo na softverska unapre?enja, već i na poboljšanje celokupne grafike programa. Mi zapravo "digitalizujemo proces projektovanja", i omogućujemo efikasniju upotrebu Weba kako bi se pojednostavio timski rad.

Uvo?enje inovacija postavlja nove izazove. Potrudili smo se da odgovorimo na njih i u AutoCAD-u 2002 i u novim elementima poput AutoCAD Today i Autodesk Point A Web resursu. Ipak, pravo rešenje nije samo ono što sam Autodesk nudi, već je najbitnija uloga Autodeskove virtuelne zajednice. Zato želimo posebno da se zahvalimo Ellen Finkelstein što je napisala tako razumljiv i pouzdan vodič kroz AutoCAD 2002, i ljudima u izdavačkoj kući Hungry Minds što su knjigu učinili tako široko dostupnom. Novo izdanje objedinjuje sve konstruktivne primedbe čitalaca prethodnih izdanja knjige.

U Autodesku više razmišljamo o celokupnom okruženju korisnika AutoCAD 2002, nego o samom softveru. AutoCAD 2002 Biblija bi trebalo da postane neophodan deo okruženja korisnika. Radite uz novu knjigu. Prona?ite u njoj ono što vam nije jasno. Potražite digitalne resurse za učenje koji idu uz AutoCAD 2002: AutoCAD Autodesk Point A, koji je u potpunosti integrisan sa AutoCAD-om 2002. Ovu knjigu držite na dohvat ruke i prelistavajte je kad god pravite pauzu u radu ili imate slobodnog vremena. Otkrićete čitavu lepezu mogućnosti AutoCAD-a 2002 za koje niste ni znali da postoje. Naučićete nove i bolje načine da rešite odre?ene zadatke, i kontinualno ćete poboljšavati svoj sveukupan učinak u radu sa AutoCAD-om 2002.

Wayne Hodgins

Direktor za poslovnu strategiju

Worldwide Learning & Training