MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeProdaja
    Šta je starije? Marketing ili prodaja
    Autor: Branko Budanović
    Strana: 300
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga „Šta je starije: Marketing ili prodaja?“ demonstrira čitaocu na koji način strane kompanije planiraju procese marketinga i prodaje.Autor nesebično deli veliko iskustvo sticano sa više stranih tržišta. Vama je sada dostupno. Stil pisanja je prilagođen da ga svako može razumeti. Vežbe su dostupne na brojnim primerima i tabelama koje prate svako poglavlje. Knjiga je napisana kao alat koji mogu koristiti i oni koji počinju da se bave biznisom.

    Knjiga je predstavlja deo treninga materijala koje Branko Budanović realizuje u okviru agencije za marketing konsalting Smart target. Izabor pametnih ciljeva.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Šta je starije? Marketing ili prodaja
    Izdavač: Smart Target
    Strana: 300 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 21 cm
    Godina izdanja: 2013
    ISBN:
    Naručite
    Cena: 1.986 RSD
    Cena za inostranstvo:
    20,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024