MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMenadžmentPsihologijaSamopomoć
    Moć uveravanja - govorništvo za menadžere (meki povez)
    Autor: Mirela Španjol-Marković
    Strana: 260
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    KAKO PRIPREMITI GOVOR, SVLADATI TREMU I OSVOJITI PUBLIKU

    U eri vizuelnih medija i direktnog marketinga, umeće uveravanja pretpostavka je uspešnog poslovanja. Kako pripremiti govor, osvojiti publiku i savladati tremu?

    Na pitanja koje svako od nas sebi postavlja pre javnog nastupa odgovara Mirela Španjol Marković, profesionalni trener govora, voditeljka seminara iz oblasti govorništva i komunikacija. Kroz niz vežbi, korak po korak, ona će na osnovu bogatog praktičnog iskustva iz oblasti retorike pomoći čitaocu da savlada govorničku veštinu.

    Umeće uveravanja jedan je od retkih priručnika ove vrste koji kod nas ponovno afirmiše evropsku školu retorike, koja je jedno vreme neopravdano bila u senci tzv. “američke škole govorništva”.

    REKLI SU O KNJIZI:

    Veliko mi je zadovoljstvo što je upravo ova knjiga objavljena i u našoj zemlji. Komunikacijske veštine danas su osnova svake profesije, a unapređivanje retorike treba da postane imperativ svakog ko želi da napreduje. Ako se do sada niste pozabavili ovom veštinom, verujte da je ova knjiga pravi putokaz i da ce vam razviti ljubav prema govorenju, recima - tim tako dobrim prijateljima i velikim neprijateljima. Uživajte dok vežbate, jer govornikom se postaje! - Mr Borislav Miljanović, direktor McCann Erickson Public Relations, Beograd, Srbija

    Govorništvo je najefikasniji alat komunikacije, koji se srećom, može steći i trajno usavršavati. O tome kako, govori ova knjiga. Spretnošću predavača, praktičara, autorka čitaoce vešto vodi ka željenom cilju. Od osnovnih pravila, kao što su detaljna priprema, analiza auditorijuma, do mnogih jednostavnih
    i pristupacnih tehnika inspirisanih primerima iz svakodnevnog korporativnog, politickog i javnog života. Koristan prirucnik za sve nivoe menadžmenta, posebno iz sektora prodaje, marketinga i odnosa sa javnošcu. - Mato Zadro, predsednik Uprave Dukata

    Tokom vekova, civilizacijski napredak, inovacije, tehnološka dostignuća omogućavali su nam da razvijamo načine komunikacije. Međutim, jedno je od antike do danas ostalo isto – umeće lepog i uverljivog govora. Zato je ova knjiga ne samo preporučeno, već i obavezno štivo svakom coveku koji ima
    viziju. - Dubravka Jusić, rukovoditeljka korporativnih komunikacija Vipneta i Mobilkom Austrija grupe i predsednica Hrvatske udruge za odnose s javnošć


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Moć uveravanja - govorništvo za menadžere (meki povez)
    Izdavač: Profil knjiga
    Strana: 260 (cb)
    Pismo:
    Format: 14 x 20,5 cm
    Godina izdanja: 2009
    ISBN:
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024