MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    (veća slika...)

    Preuzmite delove knjige
    Sadržaj
    Uvod
    Poglavlje 1
    Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću
    Autor: David Meerman Scott
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 304
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Opis

    Pametni marketari koji žele da poboljšaju vidljivost na Internetu i unaprede prodaju, otkriće u ovom svetskom bestseleru sve što im je potrebno da bi stavili u pogon nova pravila marketinga. Knjiga pokazuje kako da budete ispred svih – prvenstveno ispred konkurenata – tako što ćete koristiti Internet do njegovih krajnjih potencijala u odnosima s javnošću, marketingu i komunikaciji s kupcima.

    "Kod Interneta nije toliko reč o tehnologiji koliko o ljudima. David Meerman Scott u svojoj izvanrednoj knjizi Nova pravila marketinga i odnosa sa javnošću, zalazi duboko iza pitanja tehnologije i istražuje kako je Web nadrasta i postaje društveni fenomen. Autor stavlja na papir skup pravila koja pokazuju kako uz maksimalnu efikasnost ići u korak sa stalnim razvojem Weba. On to čini koristeći priče iz stvarnog života i privlačan stil pisanja."

    ― Jay Conrad Levinson, otac gerila marketinga i autor edicije Guerrilla Marketing

    "Kao neko ko je bio na različitim pozicijama u marketingu u nekoliko kompanija, shvatio sam da su pravila po kojima sam upravljao marketing miksom postala zastarela. David Meerman Scott nam predočava fascinantnu činjenicu da su nova pravila bolja od starih jer prevazilaze zastoje u komunikaciji i zablude o neophodnosti velikih budžeta za reklamiranje. Ovu knjigu moraju da pročitaju svi rukovodioci koji žele da postignu što veću isplativost marketinških aktivnosti i direktno dopru do kupaca na način koji će ovi ceniti."

    ― Phil Myers, predsednik organizacije Pragmatic Marketing

    "Istorija marketinških komunikacija ― pre šezdeset i više godina ― svodila se na ubeđivanje potencijalnih kupaca preko poruka da učine ono što nama treba. Današnja marketinška komunikacija, najvećim delom zbog neverovatne moći i uticaja Weba i drugih kanala elektronske komunikacije, svodi se na dijalog sa potencijalnim kupcima i njihovo navođenje/ubeđivanje da preduzmu određenu aktivnost. David Meerman Scott pokazuje kako se danas u marketingu sve vrti oko učestvovanja i povezivanja, a ne više oko čvrste ruke."

    ― Roy Young, glavni menadžer za procenu prihoda u kompaniji MarketingProfs.com i koautor knjige Marketing Champions: Practical Strategies for Improving Marketing Power, Influence, and Business Impact


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 304 (cb)
    Pismo:
    Format: 14 x 20 cm
    Godina izdanja: 2009
    ISBN: 978-86-7555-329-8
    Naslov originala: New Rules of Marketing and PR: How to use News Releases, Blogs, Podcasting ...
    Izdavač originala: Wiley
    Naručite
    Cena: 1.300 RSD
    Vaša cena: 1.040 RSD
    Cena za inostranstvo:
    10,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.

    Korišćeni primerci
    650,00 RSD
    Cena za inostranstvo:
    6,00 EUR





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024