MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.

    (veća slika)

    Preuzmite delove knjige
    Sadržaj
    Uvod
    Poglavlje 1
    Poglavlje 2
    Marketing za neupućene
    (+ CD)
    Autor: Alexander Hiam
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 344 ► Ostali detalji
    Oblast: Biznis i finansijeMarketing | Za neupućene...Biznis i finansije
    (ukupno ocena 1)
    A A A
    Dodaj u podsetnik - Wish List
    Opis
    Koju marketinšku strategiju primeniti u poslovanju? Kako zadiviti i zadržati ključne kupce? Mogu li se brzo i po prihvatljivoj ceni napraviti i primeniti delotvorne promotivne kampanje? Na koji način zainteresovati javnost i stvoriti pozitivan publicitet?

    Uz jednostavne, primenljive i efikasne savete i objašnjenja, mnoštvo realnih slučajeva i primera iz prakse, te stručne i specijalizovane informacije za vlasnike malih i srednjih preduzeća, ovo izdanje predstavlja pravi biser poslovne literature.

    Saznaćete brojne korisne činjenice i usvojiti veštine neophodne svakom ambicioznom marketaru. Naučićete kako da prepoznate ciljnu grupu potrošača, pozicionirate svoj brend, odredite najvažnije ciljeve i ovladate strateškim marketingom. Napravićete nov marketinški plan ili revidirati postojeći, sastaviti marketinški budžet i ovladati najvažnijim tehnikama unapređenja i realizacije prodaje.

    Na pratećem CD-u očekuje vas preko pedeset obrazaca, šablona i radnih tabela za procenu potreba i zadovoljstva potrošača, marketinšku reviziju, izradu godišnjeg marketinškog plana, budžeta i projekciju prodaje, analizu profitabilnosti prodajnih promocija, kao i obilje primera marketinškog materijala uspešnih firmi.


    Sadržaj
    Uvod
    Poglavlje 1: Poboljšajte poslovanje uz odličan marketing
    Poglavlje 2: Revizija marketinga radi postizanja poslovnih ciljeva
    Poglavlje 3: Marketinški plan
    Poglavlje 4: Radionica o istraživanju tržišta
    Poglavlje 5: Kreativna radionica
    Poglavlje 6: Veština komunikacije
    Poglavlje 7: Korišćenje priča i svedočenja kupaca
    Poglavlje 8: Planiranje reklamnih kampanja i određivanje budžeta
    Poglavlje 9: Prečice do odličnih reklama
    Poglavlje 10: Osnove brendiranja kroz vizitkarte i memorandume
    Poglavlje 11: Brošure, katalozi i specifikacije
    Poglavlje 12: Planiranje prodajnih promocija
    Poglavlje 13: Pošaljite svoju poruku pomoću biltena
    Poglavlje 14: Iskoristite publicitet
    Poglavlje 15: Ovladajte procesom prodaje
    Poglavlje 16: Kako realizovati prodaju
    Poglavlje 17: Radionica za uspešnu prodaju
    Poglavlje 18: Postupanje s nezgodnim kupcima
    Poglavlje 19: Deset vrhunskih marketinških strategija
    Poglavlje 20: Deset načina da se marketing isplati
    Poglavlje 21: Više od deset strategija kako da prodajete preko Weba
    Dodatak: O pratećem CD-u
    Indeks


    O autoru
    Alexander Hiam je autor nekoliko knjiga o menadžmentu i rukovođenju. Osnovne studije završio je na univerzitetu Harvard, postdiplomske studije iz oblasti poslovne administracije na univerzitetu Berkli, a dugo godina je predavao na univerzitetu Amherst u Masačusetsu. Osnivač je centra INSIGHTS for Training & Development čije seminare i programe iz oblasti menadžmenta, pružanja usluga kupcima i unapređenja prodaje, pohađaju zaposleni iz mnogih kompanijama širom sveta.
    Autorov marketinški orijentisan rad u oblasti savetovanja i obučavanja obuhvata razmatranje ideja o vodećim proizvodima i brendovima, savetovanje o poslovnom i marketinškom planiranju, pomoć pri motivisanju prodajnog osoblja i reviziju marketinške komunikacije klijenata.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Marketing za neupućene (+ CD)
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 344 (cb)
    Pismo:
    Format: 16,8 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2008
    ISBN: 978-86-7555-312-0
    Naslov originala: Marketing Kit For Dummies
    Izdavač originala: Wiley
    Naručite
    Redovna cena:
    1.700,00 DIN
    Cena:
    1.530,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    15,00 EUR
    Kom.:

    Korišćeni primerci
    Cena:
    850,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    8,50 EUR

    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    IDI NA VRH STRANE
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga