MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.

    (veća slika)

    Biznis plan za neupućene
    (+ CD)
    Dodaj u podsetnik - Wish List
    Opis
    Više nema potrebe da lutate i tragate za pravim rešenjem za izradu biznis plana. Naučite od najboljih. Vodeći američki autori napravili su ovaj komplet - knjigu i disk. Bez obzira na to da li tek razmišljate o pokretanju posla ili imate razrađen biznis, da li radite sami, sa nekoliko saradnika, u malom preduzeću, organizaciji srednje veličine, velikoj kompaniji ili neprofitnoj organizaciji, ovde ćete naći detaljno opisan postupak izrade i/ili ažuriranja svakog dela poslovnog plana.
    Napisana tako da zadovolji vaše potrebe u oblasti planiranja poslovanja, ova knjiga obuhvata sve – od sagledavanja tržišta i konkurencije, privlačenja investicionog kapitala, preko ciljanog obraćanja kupcima, do jasnog formulisanja misije i vizije poslovnog poduhvata. Izuzetno praktični primeri i obrasci s relevantnim pitanjima na koja odgovorate, omogućiće vam da organizovano i sistematično napravite biznis plan.

    Saznajte kako da:

    • Procenite svoju poslovnu ideju i izglede za njen uspeh
    • Definišete misiju svog poslovanja
    • Procenite svoje kupce i konkurenciju
    • Prilagodite plan svojim potrebama
    • Obezbedite finansijska sredstva
    • Predviđate kretanje poslovanja i planirate budžet

    Na pratećem CD-u nalaze se korisni obrasci i materijali: svi delovi poslovnog plana, tabele za evidentiranje prihoda i režijskih troškova, pregledi poslovanja, profili kupaca i još mnogo toga.

    Sadržaj
    Uvod
    Poglavlje 1: Pokrenite mašineriju planiranja
    Poglavlje 2: Rađanje dobre poslovne ideje
    Poglavlje 3: Definišite svoj poslovni cilj
    Poglavlje 4: Upoznajte svoje poslovno okruženje
    Poglavlje 5: Odredite svoj strateški pravac
    Poglavlje 6: Opišite posao kojim se bavite
    Poglavlje 7: Izrada marketinškog plana
    Poglavlje 8: Dešifrovanje i predstavljanje finansijske situacije
    Poglavlje 9: Planiranje poslovanja za jednu osobu
    Poglavlje 10: Poslovni plan za malo preduzeće
    Poglavlje 11: Planiranje za preduzeće s razrađenim poslovanjem
    Poglavlje 12: Planiranje poslovanja neprofitne organizacije
    Poglavlje 13: Planiranje elektronskog poslovanja
    Poglavlje 14: Sastavljanje plana
    Poglavlje 15: Primena poslovnog plana
    Poglavlje 16: Deset znakova da treba prepraviti plan
    Poglavlje 17: Deset načina da procenite novu poslovnu ideju
    Poglavlje 18: Deset načina da obezbedite sredstva za poslovni plan
    Poglavlje 19: Deset stvari koje treba znati o rizičnom kapitalu
    Poglavlje 20: Deset načina da primenite poslovni plan
    Dodatak: O pratećem CD-u
    Indeks

    O autorima
    Dr Steven Peterson je stariji partner i osnivač kompanije Home Planet Technologies.
    Peter E. Jaret je nagrađivani pisac i marketinški konsultant koji piše i za časopise kao što su Health, Reader’s Digest i Vogue.
    Barbara Findlay Schenck je suosnivač reklamne agencije i autor knjige Small Business Marketing For Dummies.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Biznis plan za neupućene (+ CD)
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 328 (cb)
    Pismo:
    Format: 16,8 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2008
    ISBN: 978-86-7555-313-7
    Naslov originala: Business Plans Kit For Dummies
    Izdavač originala: Wiley
    Naručite
    Redovna cena:
    1.700,00 DIN
    Cena:
    1.530,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    15,00 EUR
    Kom.:

    Korišćeni primerci
    Cena:
    850,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    8,50 EUR

    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    IDI NA VRH STRANE
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga