MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.

    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Osnove menadžmenata vodovoda
    Dodaj u podsetnik - Wish List
    Istorija ljudskih naselja ostavlja manje ili više impresivne tragove napora stanovnika prilikom rešavanja problema obezbeđenja dovoljnih količina zdrave pitke vode. Vremenom, proizvodnja i distribucija vode, kao i odvođenje i prečišćavanje upotrebljenih voda, prerastaju životni i postaju organizacioni, tehnički, ekonomski, pravni i kulturološki problem.

    Vodovodni sistemi su definisani svojom strukturom, procesima koji se u njima obavljaju i neophodnim resursima. Jasno je da nema trajno izvrsnih organizacija, ali način razmišljanja i međusobno delovanje pomenutih činilaca doprinose optimizaciji strukture i politike organizacije. Jedina izvesnost koja postoji u poslovanju organizacija jeste izvesnost promene. Polaznu tačku poboljšanja vodovodnih sistema predstavlja prepoznavanje problema, a ovo proizilazi iz prepoznavanja potreba.

    Iskustva drugih država su pokazala da ne postoji jedan najbolji model za organizacije vodosnabdevanja, već se on prilagođava specifičnostima resursa, državnog i ekonomskog sistema.

    Osnovni zadatak menadžmenta vodovoda predstavlja osposobljavanje ljudi da zajedničkim delovanjem ostvaruju postavljene ciljeve. Oni to čine definisanjem zajedničkih vrednosti, kroz odgovarajuću strukturu, osposobljavanjem i razvojem potrebnih veština zaposlenih, kojima se adekvatno reaguje na promene i efikasno izvršavaju poslovi.


    Sadržaj

    Skraćenice i akronimi
    Predgovor

    PRVI DEO - TEORIJSKI I ORGANIZACIONI ASPEKTI VODOSNABDEVANJA

    Glava I Uvodna razmatranja
    Glava II Voda kao prirodni resurs
    Glava III Delatnost vodosnabdevanja
    Glava IV Strategija organizacije
    Glava V Menadžment i organizacija
    Glava VI Finansijski menadžment
    Glava VII Menadžment naknada i nadzor nad radom
    Glava VIII Marketing u vodosnabdevanju
    Glava IX Upravljanje sistemom kvaliteta i projektima

    DRUGI DEO – PRAKTIČNI ASPEKTI MENADŽMENTA VODOSNABDEVANJA

    Glava I Restrukturiranje i transformacija
    Glava II Eksterni efekti
    Glava III Merenje performansi
    Glava IV Uticaj ICT na upravljanje organizacijom
    Glava V Menadžment poslovnih procesa
    Glava VI Upravljanje lancem snabdevanja
    Glava VII Integrativni lanac snabdevanja

    TREĆI DEO – PRILOZI SA REZULTATIMA ISTRAŽIVANJA

    Glava I Rezultati istraživanja
    Glava II – Prilozi

    Tabele
    Literatura
    Biografija


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Osnove menadžmenata vodovoda
    Izdavač: iLearn
    Strana: 472 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: ćirilica
    Format: 17 x 24 cm
    Godina izdanja: 2014
    ISBN: 978-86-82931-60-7
    Naručite
    Cena:
    2.200,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    22,00 EUR
    Kom.:

    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    IDI NA VRH STRANE
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga