VAŠA
KORPA
Prazna je
Osnovana 1984. godine
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte

Autor: Audun Farbrut, s norveškog preveli Jana Krekić i Miloš Belčević
Strana: 158 ► Ostali detalji
Oblast: Računari i InternetDruštvene mreže
A A A

Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je namenjena naučnicima, istraživačima, ekspertima i studentima postdiplomskih studija, kao i PR konsultantima pri univerzitetima, naučno-istraživačkim centrima i ostalim institucijama znanja, te i svim pojedincima zainteresovanim za nove komunikacije, nauku i širenje znanja.

Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo. Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.

Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:

- Kako pronaći vreme za društvene mreže
- Fejsbuk za deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- Linkdin za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako izgraditi stručni identitet na internetu
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža 


Detaljni podaci o knjizi
Naslov: Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte
Izdavač: Kovačnica priča
Strana: 158
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 24 cm
Godina izdanja: 2017
ISBN: 978-86-80766-02-7
Naručite
Cena:
1.700,00 DIN
Cena za inostranstvo:
17,00 EUR
0.002 BTC [?]
Kom.:

Naručite telefonom:
011/3055010
011/3055015
+381 11 3055010
+381 11 3055015





Vaša istorija (stavke koje ste pogledali)

Ocene i mišljenja čitalaca
Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


Pitanja, odgovori, mišljenja...
Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

Poruku poslaoPoruka