MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeOdnosi s javnošću

    Prikaži 4 puta
    veću sliku


    Primeri dobre prakse odnosa sa javnošću 2015
    Autori: Danijela Lalić, Tamara Vlastelica
    Strana: 165
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Nekada su sektori za odnose s javnošću bili odgovorni za celokupnu internu i eksternu komunikaciju jedne organizacije. Današnji trend je da ovi sektori imaju zadatak da sve zaposlene, kao predstavnike organizacije, nauče da „komuniciraju” na adekvatan način i tada do izražaja dolaze interne komunikacije. Istraživanja pokazuju da ne postoje ljudi na najvišim pozicijama koji ne poseduju izuzetne komunikacione veštine. Ista je situacija i sa organizacijama. Ako posmatramo deset najboljih svetskih kompanija po poslovnim kriterijumima, videćemo da su oni najbolji i u oblasti korporativnih komunikacija. Oni posvećeno brinu o svojoj reputaciji.

    Deset najvećih izazova u poslovnom okruženju 2020. prema Svetskom ekonomskom forumu su: kognitivna fleksibilnost, pregovaranje, orijentisanost na usluge, donošenje odluka, emocionalna inteligencija, sposobnost za rad u timovima, upravljanje ljudima, kreativnost, kritičko mišljenje, rešavanje kompleksnih problema. Očigledno je da je „zajednički imenilac” za adekvatan odgovor na navedene izazove strateška komunikacija na organizacionom nivou i veštine komunikacije na ličnom nivou.

    Ključna reč pri definisanju odnosa s javnošću je ‒ reputacija. Reputacija organizacije u prošlosti je bila u senci imperativa ostvarenja profita i širenja obima poslovanja. Takođe, reputacija je dugo smatrana za aspekt poslovanja kojim nije moguće upravljati. Interesovanje za reputaciju organizacije naglo je poraslo u drugoj polovini dvadesetog veka, nakon što su finansijski eksperti utvrdili da tzv. nefinansijski, odnosno nematerijalni faktori imaju značajan uticaj na tržišni uspeh i udeo u ukupnoj vrednosti kompanije. U procesu izgradnje reputacije, utisci i stavovi ciljnih javnosti akumuliraju se vremenom i na taj način postaju intenzivniji, stabilniji i dugoročniji. Pojedini autori prave razliku između imidža i reputacije na osnovu postojanja ličnog iskustva sa organizacijom. Međutim, u savremenom društvu koje karakteriše sve veća zastupljenost informacionokomunikacionih tehnologija i posredna komunikacija putem mas-medija, očigledno je da se reputacija može formirati ne samo na osnovu ličnog iskustva već i na osnovu iskustva koje je pojedincu prenelo neko treće lice ili mediji. Primeri objavljeni u publikaciji koja je pred vama ukazuju na izuzetan kvalitativni napredak komunikacione prakse u našoj zemlji, koji se ogleda u sveobuhvatnom i multimedijalnom pristupu komuniciranju.


    SADRŽAJ

    Predgovor

    Coca-Cola kompanija • Represent Communications
    100 godina jedinstvene Coca-Cola Contour flašice

    Strauss Adriatic • Executive Group
    Ljubitelji kafe

    Ktitor • Blumen Group
    Ktitor novih ideja

    Beogradska filharmonija
    Nije za svakoga

    Philip Morris & • Represent Communications
    Tviter pitaonica „#PokreniPosao - #SaznajKako”

    Poslovi.infostud.com • McCann Beograd
    Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji

    Nestlé Adriatic • Executive Group
    C klub malih kuvara

    Heineken Srbija • Ruskin & Hunt
    Društvo, ko vozi kući?

    Leburić komerc • Prime Communications
    Zabrana Pekabesko proizvoda u Republici Srpskoj

    Strauss Adriatic • Represent Communications
    Otvaranje kafeterije Café Doncafé u SC UŠĆE

    Jugoslovensko dramsko pozorište • McCann Beograd
    Drama u taksiju

    Vip mobile • Executive Group
    Zlatni minut

    Coca-Cola sistem • Represent communications
    Društveno-ekonomski uticaj Coca-Cola sistema u Srbiji


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Primeri dobre prakse odnosa sa javnošću 2015
    Izdavač: iLearn
    Strana: 165 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 17,0 x 24,0 cm
    Godina izdanja: 2016
    ISBN: 978-86-7892-833-8
    Naručite
    Cena: 1.500 RSD
    Cena za inostranstvo:
    15,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024