MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Novinarstvo i mediji

    Prikaži 3 puta
    veću sliku


    Mediji, ideologija i kultura
    Autor: Snježana Milivojević
    Strana: 183
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Ovo je knjiga o kulturnim studijama. Naziv “kulturne studije” istovremeno upućuje i na pristup i na istraživačku oblast gde je “kultura” sfera značenja i praksi putem kojih ta značenja nastaju i razmenjuju se. Kulturne studije, kao jasno prepoznatljiv pravac unutar polja kritičke teorije, svakako su najzaslužnije što je ideologija danas opšte mesto medijskih studija. Ovde se one predstavljaju tako što se pažnja skreće na nekoliko ključnih tema u vezi sa kojima su te studije donele radikalne novine u odnosu na dotadašnji komunikološki mainstream. Knjiga o kulturnim studijama, ispričana na ovaj način, zainteresovanim čitaocima treba da pruži solidnu osnovu za dalje produbljivanje znanja o medijima, ali i da pomogne da se u širi kontekst situiraju glavni tokovi dvadesetovekovne misli o medijima.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Mediji, ideologija i kultura
    Izdavač: Fabrika knjiga
    Strana: 183 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 23 cm
    Godina izdanja: 2015
    ISBN: 978-86-7718-150-5
    Naručite
    Cena: 1.700 RSD
    Cena za inostranstvo:
    17,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024