MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMenadžment
    B2B Brend menadžment
    Autori: Filip Kotler, Valdemar Ferč
    Strana: 356
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    PREDGOVOR

    Brendovi su značajan deo svih kultura i celokupnog poslovnog sveta. Brendovi pomažu ljudima da donose odluke, kako male, tako i velike. Zahvaljujući njima vi imate poverenja u Bordo koji pijete, Mercedes koji vozite i u mlazni motor Dženeral Elektrika koji podiže avion od kojeg očekujete da vas odveze na željeno mesto. Brendovi su ideje, percepcije, očekivanja i verovanja u svesti potrošača, vaših postojećih i potencijalnih kupaca ili bilo kojeg drugog pojedinca koji može da utiče na vašu organizaciju.
    Živimo u međusobno povezanom svetu, koji je sa razvojem sve većeg broja novih komunikacionih tehnologija postao mnogo transparentniji. Danas su pojedinac, kompanija, brend, pa čak i narod, postali pristupačniji i izloženiji budnom oku građana sveta. Jaki brendovi ne dovode samo do kreiranja svesti; oni, zapravo, izlažu sudu javnosti duh korporacije i obećanje koje nudi neki brend. Verujem da je razumevanje kupaca dominantno u poslovnom svetu. Danas kupci imaju veći pristup i kontrolu nad informacijama na osnovu kojih grade svoju percepciju nekog brenda. Predstave i utisci za koje se nadamo da ih kupci gaje o našim brendovima su na udaru konkurentskih ideja koje im stoje na raspolaganju.
    Nastupilo je novo doba konzumerizma, doba koje je preraslo u viši oblik odnosa i odgovornosti prema brendu. Poslovni svet je taj u kojem su primeri poput Enrona doveli do većeg nepoverenja potrošača u informacije koje dolaze od brendova i kompanija. Reč je o poslovnom okruženju koje nazivamo ekologizam - i u kojem brend, kompanija ili njeni lideri ne mogu da se sakriju iza netačnih predstava. Istina o vašoj kompaniji će uvek biti otkrivena. Jednostavno, više ne postoji opcija da ćutite o vrednostima, misiji ili relevantnosti vaše kompanije. Čak i kada imate samo lokalne potrošače, dostupnost informacijama, ta vrsta transparentnosti, čini da svi brendovi budu podvrgnuti detaljnom globalnom preispitivanju.
    Najbolji brendovi istrajno pobeđuju u dva ključna momenta istine. Prvi je kada potrošači izaberu, izdvoje ili potpišu ugovor o kupovini nakon procene svih ostalih konkurentnih ponuda. Drugi momenat nastupa u domovima, kancelarijama ili proizvodnim halama potrošača kada koriste taj brend, isprobavaju ga i bivaju zadovoljni njime ili ne. Brendovi koji istrajno pobeđuju u ova dva momenta istine stiču posebno mesto u svesti i srcima potrošača. Ti brendovi se pamte i mnogo lakše i profitabilnije ponovo kupuju. Vrednost poverenja zadobijenog između obećanja koje nudi brend i iskustva stečenog njegovom upotrebom uvek je dobra osnova za bilo koji održivi komercijalni poduhvat.
    Pojedini industrijski brendovi se intenzivno fokusiraju na osvajanje ovih momenata istine. To rade tako što su uvek u kontaktu sa svojim klijentima i potrošačima i što shvataju ne samo njihove zahteve u pogledu dizajna i primene već i njihova očekivanja od brenda. Utvrdili smo da brendovi poput IBM-a nisu značajni samo za velike računarske servere ili IT softver, već i za poslovanje banaka ili aviokompanija 24 sata dnevno 365 dana u godini. Epl (Apple) nije samo njegova tehnologija; to je brend koji neprestano razmišlja na drugačiji način. Prokter i Gembl (Procter&Gemble, P&G) ide dalje od puke proizvodnje proizvoda za održavanje lične i higijene domaćinstava, jer utiče na sam život i unapređuje ga. Nisan (Nissan) pomera stvari - pojedinca, život, svet ili prosto način na koji kroz njega idete.
    Nije slučajno što su mnogi od ovih brendova doživeli procvat nakon što su njihovi menadžeri slušali govore ili predavanja Filipa Kotlera (Philip Kotler) ili Valdemara Ferča (Waldemar Pfoertsch). Mnogi su pročitali knjige i članke ovih autora i vratili se na svoja radna mesta podstaknuti za primenu njihovih principa menadžmenta. Njihovo strastveno verovanje u marketing i upravljanje brendom je inspirativno i delotvorno. Ono nam pomaže da iznova osmislimo način na koji razmišljamo o stvaranju i negovanju naših vlastitih B2B brendova.
    Ova prva sveobuhvatna knjiga o upravljanju B2B brendovima će čak i najiskusnijim menadžerima omogućiti da na nov i drugačiji način sagledaju B2B brendiranje. Ona nudi istinite studije slučajeva koje donose sistematičan pristup brendiranju, zasnovan na činjenicama, a ne na ličnoj proceni. Fokusirano brendiranje vas približava vašim kupcima. Profesori Kotler i Ferč nas ohrabruju da tragamo za većom diferencijacijom bez zanemarivanja konkurencije. Oni nas podstiču da neprestano usmeravamo pažnju najvišeg rukovodstva na odluke o brendiranju.
    Ukratko, ovo je nezaobilazna knjiga za menadžere i potrošače u lancu vrednosti B2B2C.

    SADRŽAJ

    Predgovor
    Uvod
    Izjave zahvalnosti
    Poglavlje 1-Biti poznat i biti jedan od mnogih
    Poglavlje 2-Brendirati ili ne brendirati
    Relevantnost B2B brenda
    Moć poslovnih brendova
    Poglavlje 3-Dimenzije B2B brendiranja
    Osobenost brenda
    Komunikacija brenda
    Procena brenda
    Posebnost brenda
    Poglavlje 4-Ubrzanje kroz brendiranje
    Planiranje brenda
    Analiza brenda
    Strategija brenda
    Izgradnja brenda
    Kontrola/revizija brenda
    Poglavlje 5-Priče o uspehu B2B brendiranja
    Fed Ex
    Samsung
    Cemex
    IBM
    Siemens
    Lanxess
    Lenovo/IBM
    Tata Steel
    Poglavlje 6-Vodite računa o zamkama brendiranja
    Brend je nešto što posedujete
    Brendovi se sami staraju o sebi
    Ne nosite tamne naočare
    Ne dozvolite autsajderima da rade vaš posao
    Poglavlje 7-Buduće perspektive
    Korporativna društvena odgovornost
    Brendiranje u Kini
    Dizajn i brendiranje
    Omiljeni brendovi i liderstvo Brenda
    O autorima
    Biobliografija
    Internet adrese


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: B2B Brend menadžment
    Izdavač: Asee (Adizes)
    Strana: 356 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo:
    Format: B5
    Godina izdanja: 2007
    ISBN: 978-86-7668-064-1
    Naručite
    Cena: 2.150 RSD
    Cena za inostranstvo:
    22,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Procena i unapređenje radnog učinka
    1620 din.

    Kako da budete bolji od konkurencije : sticanje konkurentske prednosti razvojem i unapređenjem usluga
    1300 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024