MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijePoslovanje
    Strategija plavog okeana
    Autori: Čen Kim, Rene Mobornj
    Strana: 234
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    SADRŽAJ


    Prvi deo: Strategija plavog okeana
    Stvaranje plavih okeana
    Analitički instrumenti i okviri

    Drugi deo: Formulisanje strategije plavog okeana
    Rekonstruišite granice tržišta
    Fokusirajte se na veliku sliku ne na brojke
    Prevaziđite postojeću tražnju
    Napravite ispravan strategijski redosled

    Treći deo: Sprovođenje strategije plavog okeana
    Savladajte ključne organizacione prepreke
    Ugradite sprovođenje u strategiju
    Zaključak: Održivost i obnavljanje strategije plavog okeana

    Dodatak A: Skica istorijskih obrazaca kreiranja plavog okeana
    Dodatak B: Inovacija vrednosti
    Dodatak C: Tržišna dinamika inovacije vrednosti
    Bibliografija
    Index preduzeća/brendova/ličnosti
    Index
    O autorima

    PREDGOVOR

    Ovo je knjiga o prijateljstvu, lojalnosti i uzajamnom poverenju. Ona govori o tome upravo zbog prijateljstva i poverenja koje smo uspostavili tokom istraživanja osnovnih ideja čiji smo sadržaj na kraju pretočili u knjigu.
    Sreli smo se pre dvadeset godina u učionici - kao profesor i student. I od tada smo radili zajedno, osećajući se često na tom putovanju kao dva mokra pacova u tunelu. Ova knjiga nije pobeda jedne ideje, već pobeda prijateljstva koje smatramo važnijim od bilo koje ideje u svetu biznisa. To prijateljstvo je obogatilo naše živote i učinilo lepšim naše svetove. Mi nismo sami.
    Nijedno putovanje nije lako; nijedno prijateljstvo nije ispunjeno samo smehom. Ali mi smo svakog dana na tom putu bili uzbuđeni, jer je naša misija bila da nešto naučimo i poboljšamo. Strastveno smo verovali u ideje sadržane u ovoj knjizi. Te ideje nisu namenjene onima čija je ambicija da se provuku kroz život ili tek da prežive. Nas to nikada nije interesovalo. Ako možete time da se zadovoljite, ne čitajte dalje. Ali ako želite promenu, ako želite da stvorite kompaniju koja gradi budućnost u kojoj pobeđuju kupci, zaposleni, akcionari i društvo u celini, nastavite s čitanjem. Ne kažemo da je lako, ali je vredno truda.
    Naše istraživanje potvrđuje da nema trajno izvrsnih kompanija, baš kao što nema ni trajno izvrsnih industrija ili delatnosti. I, kao što smo otkrili na svom vlastitom krivudavom putu, svi mi, kao i kompanije, radimo i pametne i nešto manje pametne stvari. Da bismo poboljšali kvalitet svog uspeha, treba da ispitujemo ono što smo uradili i čime smo ostvarili pozitivnu razliku i da shvatimo kako to sistematski da ponavljamo. To je ono što mi zovemo pametnim strateškim pomacima a utvrdili smo da je ključni strateški pomak - stvaranje plavih okeana.
    Strategija plavog okeana poziva kompanije da napuste crveni okean krvave konkurencije stvaranjem prostora na tržištu koji konkurenciju čini irelevantnom. Umesto deljenja postojeće - često skučene - tražnje i nadmetanja s konkurentima, strategija plavog okeana znači povećanje tražnje i odvajanje od konkurencije. Ova knjiga ne poziva kompanije samo da raskinu s dosadašnjom praksom, već im pokazuje i kako to da postignu. Prvo, predstavljamo skup analitičkih instrumenata i okvira koji vam pokazuju kako sistematski da radite na tom izazovu i drugo, objašnjavamo principe koji definišu i odvajaju strategiju plavog okeana od strategije zasnovane na konkurenciji.
    Naš cilj je da formulisanje i sprovođenje ove strategije učinimo isto tako sistematičnim i operativnim, kao što je to konkurisanje u crvenim vodama poznatog tržišnog prostora. Samo u tim uslovima kompanije mogu da odgovore na izazov stvaranja plavih okeana na pametan i odgovoran način, koji podrazumeva i maksimiziranje šansi i minimiziranje rizika. Nijedna kompanija - velika ili mala, ona koja je već dugo na tržištu, ili novopridošla - ne može sebi da dozvoli da bude kockar na rečnom brodu. I ne treba.
    Sadržaj ove knjige zasnovan je na istraživanjima koja su trajala više od petnaeset godina, na podacima koji datiraju od pre stotinu i više godina, na nizu članaka objavljenih u Harvard Business Reviewu, kao i na naučnim radovima o različitim dimenzijama ove teme. Ideje, instrumenti i analitički okviri predstavljeni ovde, godinama su ispitivani i pročišćavani u korporativnoj praksi Evrope, Sjedinjenih Američkih Država i Azije. Ova knjiga je utemeljena na tom radu i proširuje ga dajući mu narativni oblik koji sažima sve te ideje kako bi se ponudio jedinstveni radni okvir. Taj radni okvir se ne odnosi samo na analitičke aspekte stvaranja strategija plavog okeana, već i na sve važne ljudske aspekte pitanja kako povesti organizaciju i njene ljude na to putovanje i učiniti ih spremnim i voljnim da te ideje sprovedu u delo. Ovde se, kao suština strategije, posebno naglašava razumevanje toga kako izgraditi poverenje i predanost, kao i shvatanje važnosti intelektualnog i emocionalnog vrednovanja.
    Šanse zvane Plavi okean su uvek tu negde. Kad su otkrivene i istražene, tržišni univerzum se proširuje. To proširenje je po našem uverenju, koren rasta. Pa ipak, i u teoriji i u praksi se i dalje nedovoljno shvata kako plavi okeani mogu sistematski da se stvaraju i osvajaju. Pozivamo vas da pročitate ovu knjigu i naučite kako vi možete da budete pokretač tog proširenja u budućnosti.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Strategija plavog okeana
    Izdavač: Asee (Adizes)
    Strana: 234 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo:
    Format: 18x25 cm
    Godina izdanja: 2007
    ISBN: 978-86-7668-062-7
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024