Njihovo vreme - najveći lideri biznisa dvadesetog veka
Liderstvo visokog ranga je zbir konteksta, ličnih karakteristika i adaptabilnog kapaciteta. Da bi na duži period osigurao rast i maksimalno iskoristio potencijal, pojedinac mora da poseduje fleksibilnost i hrabrost da promeni pravac kretanja u trenutku kada se promeni stanje u okruženju. To ujedno zahteva i svest o promenama u okruženju i sposobnost da im se prilagodi.
Ako pogledamo novi vek, videćemo jasne signale da se poslovni kontekst izmenio i da se nadalje menja. Kako će se poslovno liderstvo razvijati u novom milenijumu? Šta nas je istorija naučila da možemo da očekujemo? Iako je previše rano da bi se u celosti obuhvatio ukupan kontekstualni sadržaj prve decenije dvadeset prvog veka, period od 2000. do 2005, omogućio je uvid u složenost, izazove i mogućnosti za nove preduzetnike, menadžere i lidere.
Ako budemo razumeli put kojim su išli naši prethodnici, bolje ćemo savladati put pred nama i postići najviše moguće u vremenu u kojem živimo.
"Knjiga koja velike lidere stavlja u istorijski kontekst i predstavlja pozamašnu hroniku liderstva u biznisu i promena u Americi dvadesetog veka. Te pažljivo sačinjene i živopisno opisane storije predstavljaju moćan podsetnik šta pojedinci mogu da postignu ako pogode pravi cilj u pravom trenutku."
- Barbara Kelerman, autor knjige Bad Leadership, direktor istraživanja Centra za liderstvo Univerziteta Harvard
"Više nego što bi mogli da pretpostave, savremeni lideri u biznisu imali bi šta da nauče od istorije. Nemojte da vas zaplaši težina knjige. Kad je uzmete u ruke, biće je i te kako vredno pročitati."
- Džejms Čampi, koautor bestselera Reingeneering the Corporation Potpredsednik Perot Systems
"Koliko analitična i privlačna za čitanje, knjiga na maestralan način tretira imigrante i radnike, menadžere i preduzetnike, kao deo industrijskog i finansijskog liderstva koje je izgradilo Ameriku."
- Đejms MakGregor Berns, autor knjige Leadership profesor emeritus Političkih nauka na Williams koledžu
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Njihovo vreme - najveći lideri biznisa dvadesetog veka
Strana: 496 (cb)
Povez: tvrdi
Pismo: latinica
Format: 170 x 240mm
Godina izdanja: 2006
ISBN: 978-86-7668-045-0