MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing
    Planiranje medija i medijskih kampanja
    Autor: Nenad Perić
    Strana: 152
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    "Rad Nenada Perića nam na studiozan i naučni način, sa jedne a zanimljiv i informativan sa druge strane, predstavlja svet medija. Obrađena tema u širem smislu opisuje svet marketinga, oglašavanja, medija, agencija i svega što je povezano za spomenute: sociološke, kulturološke, psihološke, organizacione, ekonomske i ostale elemente.

    Pošto mediji, kao jedna dinamična tvorevina, direktno utiču na društvo, šta više menjaju savremeno, čitalac se susreće sa štivom koje nam opisuje i načine - modele stvaranja želja, stavova, i osećanja društva i njegovih delova.

    Pred nama je knjiga koja kroz marketinšku prizmu na svojstven način analizira te promene koje su sve brže i sve uticajnije na društvo.

    iz recenzije prof. dr Srbobrana Brankovića


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Planiranje medija i medijskih kampanja
    Izdavač: Krug commerce
    Strana: 152 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 24 cm
    Godina izdanja: 2008
    ISBN: 978-86-7558-575-6
    RASPRODATO





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024