VAŠA
KORPA
Prazna je
Osnovana 1984. godine

(veća slika)

Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću

Autor: David Meerman Scott
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 304 ► Ostali detalji
Oblast: Biznis i finansijeMarketing
A A A

Opis

Pametni marketari koji žele da poboljšaju vidljivost na Internetu i unaprede prodaju, otkriće u ovom svetskom bestseleru sve što im je potrebno da bi stavili u pogon nova pravila marketinga. Knjiga pokazuje kako da budete ispred svih – prvenstveno ispred konkurenata – tako što ćete koristiti Internet do njegovih krajnjih potencijala u odnosima s javnošću, marketingu i komunikaciji s kupcima.

"Kod Interneta nije toliko reč o tehnologiji koliko o ljudima. David Meerman Scott u svojoj izvanrednoj knjizi Nova pravila marketinga i odnosa sa javnošću, zalazi duboko iza pitanja tehnologije i istražuje kako je Web nadrasta i postaje društveni fenomen. Autor stavlja na papir skup pravila koja pokazuju kako uz maksimalnu efikasnost ići u korak sa stalnim razvojem Weba. On to čini koristeći priče iz stvarnog života i privlačan stil pisanja."

― Jay Conrad Levinson, otac gerila marketinga i autor edicije Guerrilla Marketing

"Kao neko ko je bio na različitim pozicijama u marketingu u nekoliko kompanija, shvatio sam da su pravila po kojima sam upravljao marketing miksom postala zastarela. David Meerman Scott nam predočava fascinantnu činjenicu da su nova pravila bolja od starih jer prevazilaze zastoje u komunikaciji i zablude o neophodnosti velikih budžeta za reklamiranje. Ovu knjigu moraju da pročitaju svi rukovodioci koji žele da postignu što veću isplativost marketinških aktivnosti i direktno dopru do kupaca na način koji će ovi ceniti."

― Phil Myers, predsednik organizacije Pragmatic Marketing

"Istorija marketinških komunikacija ― pre šezdeset i više godina ― svodila se na ubeđivanje potencijalnih kupaca preko poruka da učine ono što nama treba. Današnja marketinška komunikacija, najvećim delom zbog neverovatne moći i uticaja Weba i drugih kanala elektronske komunikacije, svodi se na dijalog sa potencijalnim kupcima i njihovo navođenje/ubeđivanje da preduzmu određenu aktivnost. David Meerman Scott pokazuje kako se danas u marketingu sve vrti oko učestvovanja i povezivanja, a ne više oko čvrste ruke."

― Roy Young, glavni menadžer za procenu prihoda u kompaniji MarketingProfs.com i koautor knjige Marketing Champions: Practical Strategies for Improving Marketing Power, Influence, and Business Impact


Detaljni podaci o knjizi
Naslov: Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 304
Pismo:
Format: 14 x 20 cm
Godina izdanja: 2009
ISBN: 978-86-7555-329-8
Naslov originala: New Rules of Marketing and PR: How to use News Releases, Blogs, Podcasting ...
Izdavač originala: Wiley
Naručite
Redovna cena:
1.300,00 DIN
Cena:
1.170,00 DIN
Cena za inostranstvo:
12,00 EUR
0.003 BTC [?]
Kom.:

Korišćeni primerci
Cena:
650,00 DIN
Cena za inostranstvo:
6,50 EUR

Naručite telefonom:
011/3055010
011/3055015
+381 11 3055010
+381 11 3055015





Kupite u kompletu:
 

+

 
Redovna cena: 3.000,00 DIN
Cena kompleta: 2.400,00 DIN
Marketing za neupućene (+ CD), Alexander Hiam 1.700,00 DIN
Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću, David Meerman Scott 1.300,00 DIN

Kupci koji su kupili ovu knjigu kupili su i:

Marketing za neupućene (+ CD)
Cena: 1.530,00 DIN

Projektovanje baza podataka
Cena: 1.440,00 DIN

Moć uveravanja - govorništvo za menadžere (meki povez)
Cena: 790,00 DIN

Finansijsko - bankarski rečnik: Srpsko/engleski, 45.000 izraza i fraza
Cena: 2.200,00 DIN

Emocionalna inteligencija u liderstvu
Cena: 2.052,00 DIN

Vaša istorija (stavke koje ste pogledali)

Ocene i mišljenja čitalaca
Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


Pitanja, odgovori, mišljenja...
Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

Poruku poslaoPoruka