MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing
    Svi marketinški stručnjaci su lažovi : Moć kazivanja verodostojnih priča u sumnjičavom svetu
    Autori: Set Godin ; prevod s engleskoga Vojin V. Ančić
    Strana: 175
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    U stvari, marketinši stručnjaci nisu lažovi, oni su samo pripovedači. Potrošači su oni koji lažu. Kao potrošač. Mi svakoga dana uveravamo sebe u laži. O tome kako se odevamo, gdje živimo, kako glasamo na izborima i šta radimo na radnom mestu.

    Uspešni stučnjaci za marketing prosto smišljaju priče u koje potrošači žele da poveruju.

    Dobra priča je izvor pravog potrošačkog zadovoljstva. Ona je izvor rasta i dobiti, ali i budućnosti vaše organizacije.

    Evo zbog čeka to djeluje: zbog bezrezervne predanosti i potpunog prihvatanja kojim ćte pričati i živeti svoju priču.

    Kako je voda "Fidži" postala jedan od nauspješnijih marki flaširane vode u SAD, mada istovremeno i najskuplja? Da li je zaista tako ukusnija i hranjivija? Naravno da nije. "Fidži" pobeđuje jer njena boca nudi svoju priču.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Svi marketinški stručnjaci su lažovi : Moć kazivanja verodostojnih priča u sumnjičavom svetu
    Strana: 175 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 20 cm
    Godina izdanja: 2007
    ISBN: 978-86-7360-074-1
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024