MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketingRačunari i InternetOstalo

    Prikaži 2 puta
    veću sliku


    Uvod u digitalni marketing
    Autor: Cecilia Figueroa
    Strana: 522
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu.

    Da bismo razumeli promene i transformacije do kojih je došlo u polju marketinga, važno je da znamo njegovo poreklo. Ovaj celokupni vodič će vam pomoći da započnete prodaju i da reklamirate svoje preduzeće, tako što ćete naučiti SEO/SEM i upotrebljivost veba. Naučićete analitički deo servisa Google Analytics i oglašavanje na internetu putem Google AdWordsa. U ovoj knjizi ćete upoznati Web 2.0, a nakon što je pročitate u celosti, možda ćete poželeti i da se zaposlite u oblasti digitalnog marketinga!

    Da li ste se ikada zapitali kako možete pametno iskoristiti proizvode koji obezbeđuju niz osnovnih aplikacija za preduzeća?

    Koji su preduslovi za uspešno poslovanje?

    Šta će se dogoditi ako se u vašoj kompaniji ne koristi digitalni marketing u poslovanju?

    Da li znate koje najnovije i najbolje tehnologije, aplikacije, veb alatke i proizvode za upravljanje virtuelnim vezama sa klijentima trenutno koriste vaši konkurenti da bi pametnije i efikasnije radili svoj posao?

    Slogan

    Nekoliko redova teksta koji se lako pamti da biste privukli publiku (80 znakova sa razmakom).

    Proširite svoje poslovne ciljeve uz pomoć ovog praktičnog vodiča.

    Ključne funkcije

    Oglašavanje na internetu

    Marketinške kampanje na internetu

    Marketing putem e-pošte

    Marketing na internetu

    Davanje saglasnosti za prijavljivanje na listu slanja

    Mobilni marketing

    Marketinški podaci

    Digitalna strategija

    Potrošački marketing

    Šta ćete naučiti

    Dizajnirajte, organizujte i nadgledajte strategije.

    Optimizujte SEO veb sajta.

    Kreirajte i procenite Google Ads kampanje i upravljajte njima, prikažite reklame i kampanje za načine plaćanja.

    Integrišite mobilni marketing i marketinške kampanje putem e-pošte.

    Koristite Google analitiku.

    Poboljšajte pristupačnost i upotrebljivost veb sajta i korisnički doživljaj.

    Budite primećeni na LinkedInu.

    Primenite velike kolekcije podataka i mašinsko učenje na digitalni marketing.

    Kome je namenjena ova knjiga

    Svakome ko zbog ličnih, obrazovnih i/ili profesionalnih razloga želi da nauči osnove digitalnog marketinga. Takođe ona predstavlja dobar početak za trgovce koji bi želeli da upoznaju svoje klijente i da definišu strategije koje im najviše odgovaraju.

    Sadržaj

    Definišite svoju publiku - marketinški plan i propozicija vrednosti

    Strategija sadržaja - ključni proces za poboljšanje kreiranja sadržaja

    Koristite društvene medije za svoje poslovanje

    Oglašavanje na društvenim mrežama - navedite ljude da razmišljaju i razgovaraju

    SEO za početnike - naslov, URL i CTR

    Marketing za pretraživače (SEM) - pozicionirajte svoj brend na tržištu (PPC i plaćena pretraga)

    Prikažite reklamu da biste privukli publiku - Facebook, ciljna publika, ključne reči i pojmovi za pretragu

    Kreirajte kampanju korišćenjem marketinga putem e-pošte - segmentacija, automatizacija e-pošte, podeljeno testiranje, A/B testiranje i optimizacija

    Analizirajte šta ljudi rade na vašem veb sajtu - Google Analytics i velika kolekcija podataka

    Pokrenite svoju karijeru u digitalnom marketingu - poslovi u digitalnom marketingu, LinkedIn, umrežavanje, velika kolekcija podataka, mašinsko učenje i kratka usmena prezentacija

    O autoru

    Cecilia Figueroa je stručnjak za digitalni marketing i specijalizirala je taktičke i strateške inovacije da bi postigla maksimalni poslovni uspeh. Nakon deset godina iskustva u svetu prodaje i poslovanja, prešla je na digitalni marketing 2016. godine i osmislila marketinške kampanje za američke i evropske kompanije.

    PREUZMITE POGLAVLJE: OVDE


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Uvod u digitalni marketing
    Izdavač: Kompjuter biblioteka
    Strana: 522 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 16,8 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2020
    ISBN: 978-86-7310-545-1
    Naručite
    Cena: 2.500 RSD
    Vaša cena: 2.299 RSD
    Cena za inostranstvo:
    23,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Jasan kod: Priručnik za pisanje jasnih programa
    0 din.

    Osnove veštačke inteligencije i mašinskog učenja
    2195 din.

    Algoritmi i strukture podataka
    1290 din.

    Python Efikasno: 90 načina kako da pišete bolje programe na Pythonu
    2080 din.

    SPSS: priručnik za preživljavanje, prevod 6. izdanja
    1840 din.

    Digitalna fotografija, 1. deo, prevod 2. izdanja
    1840 din.

    Programski jezik Java sa rešenim zadacima 3. izdanje - JSE 13
    2500 din.

    Digitalna pismenost za neupućene
    1440 din.

    Principi lepog veb dizajna, prevod četvrtog izdanja
    2613 din.

    Naučite veb dizajn, prevod 4. izdanja: Vodič kroz HTML, CSS, JavaScript i veb grafiku
    2720 din.

    Kali Linux: Testiranje neprobojnosti veba, treće izdanje
    2090 din.

    Napadi na mrežne protokole: Hakerski vodič za hvatanje mrežnog saobraćaja, analizu i iskorišćavanje ranjivosti mreže
    1840 din.

    Programski jezik C++ sa rešenim zadacima 11. izdanje (C++17)
    2500 din.

    SQL programiranje – sa primerima u SQL bazi podataka
    1690 din.

    Principi konfigurisanja računarskih mreža
    1980 din.

    Administriranje Linux sistema - kuvar
    3135 din.

    Python 3 za naučnu i inženjersku primenu
    1700 din.

    Raspberry Pi Full Stack
    2100 din.

    JavaScript sveobuhvatan vodič, prevod 7. izdanja
    2560 din.

    JavaScript funkcionalno programiranje, drugo izdanje
    2404 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024