Dečji vrtić kao izvor kurikuluma
Autorka vrlo argumentovano objašnjava da odrasli u predškolskoj ustanovi moraju biti odgovorni prema konkretnoj deci u određenom vremenu i u specifičnim uslovoma. Odnosi u tom procesu se menjaju, vaspitač nije prenosilac znanja, već jedan od učesnika. U tom procesu svi učesnici se transformišu. Autor pruža putokaz, ohrabruje buduće istraživače pedagoške prakse, jer je svaki korak u istraživanjima pomak u unapređenju prakse. Rad pokazuje složenost odnosa u skrivenom kurikulumu koji determiniše realnost u predškolskoj ustanovi. Rad ima veliku upotrebnu vrednost.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Dečji vrtić kao izvor kurikuluma
Izdavač: Задужбина Андрејевић
Strana: 94 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 17 x 24 cm
Godina izdanja: 2008
ISBN: 978-86-7244-697-5