MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Turizam

    Prikaži 3 puta
    veću sliku


    Стил живота српских туриста: (српско-енглески)
    Аутор: Марија Најдић
    Страна: 137
    Остали детаљи
    Veličina slova: A A
    Стил живота српских туриста (VALS) Резултати омнибус истраживања прикупљени су у Србији у периоду 16–21.06.2012. техником Ф-2-Ф (лицем–у–лице) и истраживањем CAPI (Computer Assisted Personal Interwieving). Свих 1.000 испитаника (100%) дали су одговоре на сва постављена питања (осим у случају финансијских примања где 4% није дало одговор на питање о месечним приходима свог домаћинства). Теренско прикупљање података реализовала је маркетиншка агенција Ipsos Strategic Marketing из Београда, док је статистичка обрада података и интерпретација резултата истраживања дело ауторке монографије. ВАЛС упитник и матрица по којој су испитаници груписани у ВАЛС сегменте преузети су од компаније SBI (Strategic Business Insightc), бивше непрофитне истраживачке организације SRI Интернатионал (Business Intelligence Division). Питања којима се испитују туристичке активности испитаника у погледу планирања путовања и избора туристичке дестинације додата су у складу са предметном анализом.

    The Lifestyle of Serbian Tourists (VALS)The results of the omnibus research were collected in Serbia from June 16th till 21st, 2012 using F-2-F (face-to-face) technique and CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing) research. All 1,000 respondents (100%) answered all the questions from the questionnaire (except in case of financial income where 4% of the respondents did not answer the question about their monthly household income). Ipsos Strategic Marketing, a marketing agency from Belgrade, did the field data collection while the statistical analysis of the data and the interpretation of the results of the research are the work of the author of this monograph. The VALS questionnaire and matrix according to which the respondents are grouped into VALS segments were taken from SBI Company (Strategic Business Insights), the former SRI International (nonprofit research institute) which has been doing this sort of consumer analysis in the USA since 1958. The questions that examine tourist activities of the respondents in terms of trip planning and choosing a tourism destination have been added according to subject analysis.


    Детаљни подаци о књизи
    Наслов: Стил живота српских туриста: (српско-енглески)
    Издавач: Задужбина Андрејевић
    Страна: 137 (cb)
    Povez: meki
    Писмо: ћирилица
    Формат: 17 x 24 cm
    Година издања: 2015
    ИСБН: 978-86-525-0237-0
    Naručite
    Cena: 900 RSD
    Cena za inostranstvo:
    9,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024