MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Turizam

    Prikaži 3 puta
    veću sliku


    Emocionalno brendiranje u turizmu
    Autor: Mr Marija Najdić
    Strana: 104
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    U monografiji je prikazana veza između marketinga u sektoru turizma i stvaranje emocionalnih veza između potrošača i brenda. Predstavljena su savremena teorijska istraživanja iz oblasti čulnog brendiranja i empirijska istraživanja sprovedena tokom 2006. i 2007. godine. Posebno su analizirani značaj poznavanja tržišnih segmenata i pravilan izbor stila komuniciranja. Dobijeni rezultati mogu biti od velike koristi preduzećima i drugim organizacijama koje se bave turizmom u cilju pridobijanja lojalnosti korisnika usluga, što je jedan od ključnih poslovnih ciljeva i najvažniji element konkurentnosti. Monografija ima obrazovnu i informativnu vrednost i pruža značajne mogućnosti za primenu u praksi turističkog poslovanja.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Emocionalno brendiranje u turizmu
    Izdavač: Задужбина Андрејевић
    Strana: 104 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 15,5 x 24 cm
    Godina izdanja: 2012
    ISBN: 978-86-525-0067-3
    Naručite
    Cena: 770 RSD
    Cena za inostranstvo:
    8,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024