Emocionalno brendiranje u turizmu
U monografiji je prikazana veza između marketinga u sektoru turizma i stvaranje emocionalnih veza između potrošača i brenda. Predstavljena su savremena teorijska istraživanja iz oblasti čulnog brendiranja i empirijska istraživanja sprovedena tokom 2006. i 2007. godine. Posebno su analizirani značaj poznavanja tržišnih segmenata i pravilan izbor stila komuniciranja. Dobijeni rezultati mogu biti od velike koristi preduzećima i drugim organizacijama koje se bave turizmom u cilju pridobijanja lojalnosti korisnika usluga, što je jedan od ključnih poslovnih ciljeva i najvažniji element konkurentnosti. Monografija ima obrazovnu i informativnu vrednost i pruža značajne mogućnosti za primenu u praksi turističkog poslovanja.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Emocionalno brendiranje u turizmu
Izdavač: Задужбина Андрејевић
Strana: 104 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 15,5 x 24 cm
Godina izdanja: 2012
ISBN: 978-86-525-0067-3