MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing
    Gerila PR 2.0 - kako da vodite efikasnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate
    Autori: Majkl Levin, prevela Stela Spasić
    Strana: 393
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Kako da vodite uspešnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate.

    Najšire korišćen i najuticajniji uvod u odnose s javnošću na svetu – potpuno, revidirano i ažurirano izdanje za XX vek u kome ćete pronaći efikasne strategije za primenu interneta u poslovanju.

    Svaka kompanija s liste Fortune 500, filmska zvezda i kraljica skandala zna da je za uspeh u poslu i trajnu podršku javnosti neophodan dobar stručnjak za odnose sa medijima. Međutim, ukoliko ste vlasnik malog preduzeća, preduzetnik ili početnik sa skromnim kapitalom koji želi da stekne prednost u izuzetno konkurentnom okruženju, malo je verovatno da ćete angažovati veštog stručnjaka za odnose s medijima.

    Knjiga Gerila PR 2.0 navodi sva sredstva koja su vam potrebna da biste započeli sopstvenu kampanju i bili prisutni u medijima. Jasnim i konciznim jezikom, Majkl Levin, jedan od najuspešnijih savetnika za odnose s javnošću u SAD, otkriva metode koje svakodnevno koristi da bi privukao pažnju medija na velike zvezde – i kako takve strategije možete primeniti kada imate mali budžet ili ne raspolažete nikakvim sredstvima. Naučićete da razmišljate kao stručnjak za odnose s medijima i osmislite savršenu strategiju za uspeh.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Gerila PR 2.0 - kako da vodite efikasnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate
    Izdavač: Laguna
    Strana: 393 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 13x20 cm
    Godina izdanja: 2012
    ISBN: 978-86-521-0981-4
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Prodajni ring
    910 din.

    Prodaj ili se predaj
    1200 din.

    Kako ostvariti kvalitetan odnos
    850 din.

    Umetnost zaključenja prodaje (tvrd povez)
    1296 din.

    Menadžment za neupućene
    1680 din.

    Marketing za neupućene (+ CD)
    1680 din.

    Upravljanje projektima i investicijama – Priručnik
    1200 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024