MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Udžbenici srednja škola▹Trgovina, ugostiteljstvo i turizam2. razred

    Prikaži 4 puta
    veću sliku


    Agencijsko i hotelijersko poslovanje za 2. razred ugostiteljsko-turističke škole (2015)
    1. ПОЈАМ И КАРАКТЕРИСТИКЕ ОКРУЖЕЊА У КОЈЕМ ПОСЛУЈУ ТУРИСТИЧКЕ АГЕНЦИЈЕ
    1.1. Међусобии утицаји и иовезаиост окружења и туристимких агепција, Т1
    1.2. Пајважпији нартиери у ужем окружељу, 8
    1.3. Најважпији учеспици у ширем окружењу, 9

    2. ТУРИСТИЧКЕ АГЕНЦИЈЕ И САОБРАЋАЈНО ПОСЛОВАЊЕ, 11
    2.1. Међузависност у пословању туристичких агенџија и саобраћајних предузећа, 11
    2.2. Врсте превоза, 12
    2.3- Појам и основне олреднице „туристичког саобраћаја", 13
    2.4. Саобраћајии иослови и њихова улога у пословаљу туристичке агешјије, 14
    2.3. Сопствепи иревозни послови туристичке агеиције, 14
    2.6. Апгажоваше кагипЈитета саобраћајиих иредузећа и осиовми уговори, 17
    2.6.1. Уговори о нродаји карата, 17
    2.6.2. Уговори о изнајмл>ивап>у (закупљивашу) превозпих средстава и уговори о чартеру, 19

    3. ТУРИСТИЧКЕ АГЕНЦИЈЕ И ХОТЕЛИЈЕРСКО ПОСЛОВАЊЕ, 24
    3.1. Туристичка креташа као осиова иовезиваша агенцијског и хотелијерског пословаша.24
    3 2. Технолошка условљепост и заједнички екоиомски интереси туристичких агенција и
    хотелијерства, 24
    3 3. Уговории одиоси између туристичких агепција и хотелијерства, 25
    3.3.1. Уговор о затраженој и потврђеној резервауији (агешЈИЈски уговор о хотелским услугама), 26
    3.3.2. Уговор о алотмаиу, 27
    3.3.3. Уговор о фикспом закупу хотелских капагЈитета, 30
    3.3.4. Коришћеше коивешЈија и узанси у односима између туристичких агенциија и хотелијера, 31

    4. ОДНОС ТУРИСТИЧКИХ АГЕНЦИЈА И ОСТАЛИХ ПАРТНЕРА У УЖЕМ ОКРУЖЕЊУ, 35
    4.1. Трговинска предузећа и туристичке агешЈије, 35
    4.2. Баике и осигуравајућа предузећа и шихов однос са туристичким агенцијама, 36

    5. ОДНОС ТУРИСТИЧКИХ АГЕНЦИЈА СА ДРЖАВНИМ ОРГАНИМА И ПОСЕБНИМ ТУРИСТИЧКИМ ОРГАНИЗАЦИЈАМА, 39
    5.1. Улога државиих оргаиа у стварашу услова пословаша туристичких агенција, 39
    5.2. Утицај мера екоиомске нолитике па пословаше туристичких агенција, 40
    5.3. Одиоси између туристичких агешЈија и посебиих туристичких организауија, 41

    6. МЕЂУСОБНИ ОДНОСИ ТУРИСТИЧКИХ АГЕНЦИЈА, 44
    6.1. Одиоси у оргаиизовашу и нродаји туристичких путоваша, 44
    6.2. Сарадша туристичких агенција на нивоу туристичких дестишиЈија, 46
    6.3. Уговорни одиоси између туристичких агешЈија, 47

    7. ОРГАНИЗАЦИЈА ПОСЛОВАЊА ТУРИСТИЧКИХ АГЕНЦИЈА, 49
    7.1. Осиовии пришЈипи оргаиизлЈије туристичких агенција, 49
    7.2. Организација радног проуеса у агешЈијској делатиости, 50
    7.3. Облици организоваља туристичких агснција
    7.4. Маркетинг као осиова савремеиог оргаиизовања туристичких агенција

    8. ОРГАНИЗАЦИЈА И ТЕХНИКА ПОСЛОВАЊА ХОТЕЛСКИХ СЛУЖБИ
    8.1. Сужбе као део организације хотела
    8.2. Рецепцијска служба
    8.2.1. Појмовно одређење и значај рсцепцијске службе
    8.2.2. Технологија п|хн;еса рада рсценцијскс службе
    8.2.3- Примена итђормациоие технологије у раду агенцијске службе
    8.3. Служба на снратовима
    8.3. 1. Појмовно одређење и значај службе на спратовима
    8.3.2. Технологија процеса рада службе на спратовима
    8.4. Служба исхране
    8.4.1. Појмовно одјзеђење и зиачај службе исхране
    8.4.2. Технологија нроцеса рада службе исхране
    8.5. Комерцијална служба
    8.5.1. Појмовно одређење и зпачај комерцијалне службе
    8.5.2. Технологија ироцеса рада комерцијалне службе
    8.6. Фииансијско-рачуиоводствена служба
    8.6.1. Појмовно одређење и значај финансијско-рачуиоводствене службе
    8.6.2. Технологија процеса ЈИ1да финапсијско-рачуиоводствене службе
    8.7. Техничка служба
    8.7.1. Појмовно одЈзеђење и значај техничке службе
    8.7.2. Технологија процеса |И1да техиичке службе
    8.8. Нове тендеиције у оргапизацији рада у хотелу
    8.9- Потреба и могућност увођења маркетипг-службе у нослован>е хотела

    9. ПОСЛОВНЕ КЊИГЕ И ОБРАСЦИ У ХОТЕЛИЈЕРСКОМ ПОСЛОВАЊУ
    9.1. Пословне књиге и обрасци у пословпим јединицама за емештај
    9.1.1. Књига резервација
    9.1.2. Дневпи извештај иортира
    9.1.3. Хотелски дпевпик
    9.1.4. Хотелски рачун
    9.1.5. Књига домаћих и књига страиих гостију
    9.1.6. Пријана боравингга госта
    9.1.7. Књига заборављених ствари
    9.1.8. Књига телефонских разговора
    9.1.9. Дневии извештај сиремачице соба
    9 2. Пословне књиге и обрасци у нословним једипицама за исхраиу п пиће.
    9.2.1. Требовање материјала
    9.2.2. Конобарски блокови
    9.2.3. Блокови регистар-касе
    9.2.4. Лбоиентски бонови
    9.2.5. Пансионски бонови
    9.2.6. БордеЈ^о
    9.2.7. Дневии обшаууи кухиње
    9.2.8. Дневни обЈтачуи точиопице


    Детаљни подаци о књизи
    Наслов: Agencijsko i hotelijersko poslovanje za 2. razred ugostiteljsko-turističke škole (2015)
    Издавач: Завод за уџбенике
    Страна: 129 (cb)
    Povez: meki
    Писмо: ћирилица
    Формат: 24 cm
    Година издања: 2015
    ИСБН: 978-86-17-19062-8
    RASPRODATO
    U pripremi je obnovljeno izdanje
    Ako želite da vam javimo kada bude u prodaji:

    Prijavite se ovde da biste mogli da rezervišete.






    Ocene i mišljenja kupaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024