MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Biznis i finansije > Prodaja
    Novo u prodavnici
    Kako ostvariti kvalitetan odnosŠta je starije? Marketing ili prodajaE-trgovina - PriručnikKako stvoriti uspješnu prodajuOsvajanje kulaTrgovac za jedan minut
     Prikaz: 1 - 10 od 22 nađenih
    Poređaj po: Poslednje dodato u: Biznis i finansije 

    1. Kako ostvariti kvalitetan odnos (2019 god.), Edicija
    Autor: Dejl Karnegi
    ... više detalja
    Cena: 850,00 DIN (9,00 EUR)

    2. Šta je starije? Marketing ili prodaja (2013 god.), Smart Target
    Autor: Branko Budanović
    Knjiga „Šta je starije: Marketing ili prodaja?“ demonstrira čitaocu na koji način strane kompanije planiraju procese marketinga i prodaje.Autor nesebično deli veliko iskustvo sticano sa više stranih tržišta. Vama je sada dostupno. Stil pisanja je prilagođen da ga svako može razumeti. Vežbe su dostup... više detalja
    Cena: 1.986,00 DIN (20,00 EUR)

    3. E-trgovina - Priručnik (2016 god.), Visoka škola elektrotehnike i računarstva strukovnih studija RASPRODATO
    Autori: mr Svetlana Štrbac-Savić, mast. inž. Aleksandar Simović, inž. Nada Staletić, Dušan Čoko
    Sadržaj: OsCommerce Instalacija Apache Web servera Instalacija CMS OpenSource softvera osCommerce Izlog elektronske prodavnice Pasusi na početnoj strani Konfiguracija elektronske prodavnice Online catalog i Info boxovi Registracija kupaca, kupovina, izveštavanje, STS i bezbednost Magent... više detalja
    Cena: 1.800,00 DIN (18,00 EUR)

    4. Kako stvoriti uspješnu prodaju (2009 god.)
    Autor: Robert J. Calvin
    Knjiga Kako stvoriti uspješnu prodaju je svetski  poznati udžbenik namenjen poslodavcima i prodajnom menadžmentu u stvaranju uspešnih prodajnih stručnjaka i timova. To je poslovni proces koji uključuje učenje i svladavanje prodajnih vještina, tehnika i kanala, odabir najkvalitetnijih prodavaca i nji... više detalja
    Cena: 7.200,00 DIN (72,00 EUR)

    5. Osvajanje kula
    Autor: Tomas Frank
    Biznis kultura, kontra kultura i uspon hip konzumerizma! Klasična filozofija odavno je u nokdaunu iz koga će teško izaći! Filozofija advertajzinga je u usponu i ne zna se gde će se zaustaviti. Nešto od tog buma pokazuje Frankova monografska studija, skraćena disertacija iz 1997. odbranjena n... više detalja
    Cena: 960,00 DIN (10,00 EUR)

    6. Trgovac za jedan minut (2003 god.), Alnari
    Autori: Spencer Johnson & Larry Wilson
    Osoba za jednominutnu prodaju - najbrži put do više prodaja uz manje stresa Za sve one u prodaji koji žele da postanu odlični prodavci, i za sve koji žele da, možda, prodaju neku ideju ili sebe same, šta god da im je karijera ili profesija, "Trgovac za jedan minut" nas uči najbržem načinu da na... više detalja
    Cena: 600,00 DIN (6,00 EUR)

    7. Arena prodaje (2006 god.)
    Autor: D. R. Gilbert
    Cilj ove knjige je da na zaista jednostavan način pokaže sve segmente trgovine; nastala je kao rezultat mnogogodišnjeg trgovačkog iskustva pisca i obiluje praktičnim i primenljivim preporukama koje svoje utemeljenje imaju u samoj praksi i na izvoru prodaje. ... više detalja
    Cena: 860,00 DIN (9,00 EUR)

    8. Biblija prodaje - vrhunski priručnik za prodavce (2008 god.), Babun
    Autor: Džefri Gitomer
    Džefri Gitomer, nekadašnji prodavac a sada konsultant i autor bestselera iz oblasti prodaje, otkriva nam svoje tajne prodaje. U knjizi koja je koncipirana kao motivacioni priručnik, on nudi mnoštvo praktičnih tehnika i korisnih saveta o tome kako početi, održati i dovršiti promotivnu prodaju. ... više detalja
    Cena: 1.200,00 DIN (12,00 EUR)

    9. Prodajni ring (2009 god.), Čarobna knjiga
    Autor: D. R. Gilbert
    Prodaja se uvek može unaprediti, u svim okolnostima i uslovima; ona kompaniju izvlači iz krize, uspešnu čini još uspešnijom, od proizvoda pravi brend. Vrlo često najbolji lek za krizu u poslovanju jeste unapređenje prodaje. Budimo sigurni da odlični proizvodi, usluge ili ideje neće naći put do p... više detalja
    Cena: 800,00 DIN (8,00 EUR)

    10. Fokusirajte se na vašeg kupca: Ekspertska rešenja za svakodnevne izazove (2014 god.), Data Status
    Autor: Džejms L. Heskett
    U većini preduzeća nije dovoljno samo jednom nešto prodati kupcu. Uspeh zavisi od razvoja dugoročnih profitabilnih odnosa sa kupcima – ali pridobijanje njihove lojalnosti zahteva naporan rad i veliku pažnju. U ovoj knjizi ćete saznati kako se procenjuje doživotna vrednost vaših kupaca i zašto se isp... više detalja
    Cena: 600,00 DIN (6,00 EUR)
    « Prethodna | Strana: 1 2 3 | Naredna »
    IDI NA VRH STRANE
    Kontakt

    Identifikacija

    Knjiga utisaka

    Najčešća pitanja - FAQ
    Korpa

    Vaši podaci

    Istorija pregleda

    Podsetnik - Wish List

    Forum
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga