MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Biznis i finansije > Prodaja
    Novo u prodavnici
    Šta je starije? Marketing ili prodajaE-trgovina - PriručnikKako stvoriti uspješnu prodajuOsvajanje kulaTrgovac za jedan minutArena prodaje
     Prikaz: 1 - 10 od 21 nađenih
    Poređaj po: Poslednje dodato u: Biznis i finansije 

    1. E-trgovina - Priručnik (2016 god.), Visoka škola elektrotehnike i računarstva strukovnih studija RASPRODATO
    Autori: mr Svetlana Štrbac-Savić, mast. inž. Aleksandar Simović, inž. Nada Staletić, Dušan Čoko
    Sadržaj: OsCommerce Instalacija Apache Web servera Instalacija CMS OpenSource softvera osCommerce Izlog elektronske prodavnice Pasusi na početnoj strani Konfiguracija elektronske prodavnice Online catalog i Info boxovi Registracija kupaca, kupovina, izveštavanje, STS i bezbednost Magent... više detalja
    Cena: 1.800,00 DIN (18,00 EUR)

    2. Prodajni ciklus (2015 god.)
    Autor: Nikola Lazović
    Prodajni ciklus – prvi srpski operativni priručnik za profesionalnu prodaju. Jedinstvena knjiga na srpskom jeziku sa praktičnim primerima, mapama uma i radnim tabelama za svakodnevno korišćenje. Ova knjiga je osmišljena kao radni dokument, operativni svakodnevni priručnik čijim popunjavanjem i sv... više detalja
    Cena: 2.700,00 DIN (27,00 EUR)

    3. Fokusirajte se na vašeg kupca: Ekspertska rešenja za svakodnevne izazove (2014 god.), Data Status
    Autor: Džejms L. Heskett
    U većini preduzeća nije dovoljno samo jednom nešto prodati kupcu. Uspeh zavisi od razvoja dugoročnih profitabilnih odnosa sa kupcima – ali pridobijanje njihove lojalnosti zahteva naporan rad i veliku pažnju. U ovoj knjizi ćete saznati kako se procenjuje doživotna vrednost vaših kupaca i zašto se isp... više detalja
    Cena: 600,00 DIN (6,00 EUR)

    4. Šta je starije? Marketing ili prodaja (2013 god.), Smart Target
    Autor: Branko Budanović
    Knjiga „Šta je starije: Marketing ili prodaja?“ demonstrira čitaocu na koji način strane kompanije planiraju procese marketinga i prodaje.Autor nesebično deli veliko iskustvo sticano sa više stranih tržišta. Vama je sada dostupno. Stil pisanja je prilagođen da ga svako može razumeti. Vežbe su dostup... više detalja
    Cena: 1.986,00 DIN (20,00 EUR)

    5. Kako stvoriti uspješnu prodaju (2009 god.)
    Autor: Robert J. Calvin
    Knjiga Kako stvoriti uspješnu prodaju je svetski  poznati udžbenik namenjen poslodavcima i prodajnom menadžmentu u stvaranju uspešnih prodajnih stručnjaka i timova. To je poslovni proces koji uključuje učenje i svladavanje prodajnih vještina, tehnika i kanala, odabir najkvalitetnijih prodavaca i nji... više detalja
    Cena: 7.200,00 DIN (72,00 EUR)

    6. Komisiona prodaja (2009 god.), Akademska misao
    Autor: Ranko Dragnić
    Ova knjiga pokušaće da da dgovore na pitanje trgovaca i komisionara. Svojim sadržajem obuhvata oblasti: Osnovi komisione prodaje, Evidencije i komision, Zaštota potrošača, Nedozvoljena trgovina itd.Pored ovih sadržaja knjiga u svom prilogu sadrži mnogo izvoda iz zakonskih propisa o komisionu i komis... više detalja
    Cena: 420,00 DIN (4,00 EUR)

    7. Prodajni ring (2009 god.), Čarobna knjiga
    Autor: D. R. Gilbert
    Prodaja se uvek može unaprediti, u svim okolnostima i uslovima; ona kompaniju izvlači iz krize, uspešnu čini još uspešnijom, od proizvoda pravi brend. Vrlo često najbolji lek za krizu u poslovanju jeste unapređenje prodaje. Budimo sigurni da odlični proizvodi, usluge ili ideje neće naći put do p... više detalja
    Cena: 800,00 DIN (8,00 EUR)

    8. As prodaje (2008 god.), Finesa RASPRODATO
    Autor: Džo Džerard
    Tokom prvih petnaest godina karijere, Džo Džerard je prodao 13.000 automobila čime je ušao u Ginisovu knjigu svetskih rekorda kao najbolji prodavac na svetu svih vremena, po broju prodatih jedinica proizvoda i po ostvarenom prometu. Ovo klasično delo u oblasti prodaje, koje je postalo svetski best ... više detalja
    Cena: 1.100,00 DIN (11,00 EUR)

    9. Biblija prodaje - vrhunski priručnik za prodavce (2008 god.), Babun
    Autor: Džefri Gitomer
    Džefri Gitomer, nekadašnji prodavac a sada konsultant i autor bestselera iz oblasti prodaje, otkriva nam svoje tajne prodaje. U knjizi koja je koncipirana kao motivacioni priručnik, on nudi mnoštvo praktičnih tehnika i korisnih saveta o tome kako početi, održati i dovršiti promotivnu prodaju. ... više detalja
    Cena: 1.200,00 DIN (12,00 EUR)

    10. Uspešna trgovina (2008 god.), Asee (Adizes)
    Autor: Zvonimir Pavlek
    PREDGOVOR Velike svetske trgovačke kompanije dolaze na naše područje. Zapravo, već su tu! Treba li im se pokloniti, ukloniti im se s puta ili… može li se uz njih ipak opstati? Može, ali treba odrediti sopstveni put, imati vlastitu viziju i svoj autentični identitet po kojem će vas kupci prepozna... više detalja
    Cena: 870,00 DIN (9,00 EUR)
    « Prethodna | Strana: 1 2 3 | Naredna »
    IDI NA VRH STRANE
    Kontakt

    Identifikacija

    Knjiga utisaka

    Najčešća pitanja - FAQ
    Korpa

    Vaši podaci

    Istorija pregleda

    Podsetnik - Wish List

    Forum
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga