MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Biznis i finansije > Biznis
    Novo u prodavnici
    Biznis kao umetnost življenja - business: art de vivreБизнис план за електронско пословање – ПриручникБизнис план за електронско пословањеMarketing ekspert : bajka o generalnom direktoru koji je postao marketing genijeHR menadžment - pojmovnik od A do Z, 160 pojmova u upravljanju ljudskim resursima, za menadžere i zaposleneNjihovo vreme - najveći lideri biznisa dvadesetog veka
     Prikaz: 1 - 10 od 16 nađenih
    Poređaj po: Poslednje dodato u: Biznis i finansije 

    1. Бизнис план за електронско пословање – Приручник (2016 god.), Visoka škola elektrotehnike i računarstva strukovnih studija
    Autor: prof. dr Miroslav D. Lutovac i prof. dr Dejan V. Tošić
    Садржај: Структурирање извештаја у пословну форму која се примењује у изради домаћих задатака и вежби Мисија и визија у бизнис плану за електронско пословање Пословни процес и опис предузећа Пословни и извршни циљеви Анализа тржишта Анализа конкуренције Финансијска анализа Анализа ризика ... više detalja
    Cena: 1.200,00 DIN (12,00 EUR)

    2. Азбука бизниса (2012 god.), JRJ Moj izdavač
    Autor: Natalija Čub
    Научимо уз игру шта је новац и одакле долази.... više detalja
    Cena: 1.600,00 DIN (16,00 EUR)

    3. Banke i međunarodne finansijske institucije (2010 god.), Zadužbina Andrejević
    Autor: Dušica Karić
    Rad je zasnovan na tradicionalnim i na savremenim dostignućima u pružanju usluga u sferi bankarstva i međunarodnih finansijskih institucija. Tema je značajna s teorijskog i praktičnog stanovišta. U monografiji se karakteriše konvergencija novog inovativnog bankarskog poslovanja u novom globalnom okr... više detalja
    Cena: 900,00 DIN (9,00 EUR)

    4. Mit o preduzetništvu: zašto većina malih privatnih firmi ne uspeva i šta učiniti u vezi sa tim (2010 god.), Čarobna knjiga RASPRODATO
    Autor: Majkl E. Gerber
    U ovom novom, izmenjenom i dopunjenom izdanju bestselera Mit o preduzetništvu, Majkl E. Gerber raskrinkava urbane legende koje se tiču razvoja privatne firme i pokazuje da su opšteprihvaćene pretpostavke o uspešnom biznisu zapravo samo kamen spoticanja za istinsku uspešnost poslovanja. Uputstva koja... više detalja
    Cena: 705,00 DIN (7,00 EUR)

    5. Profitbrend - kako povećati profitabilnost, pouzdanost i održivost brendova (2009 god.)
    Autori: Vreden, Nik - autor
    Poslušajte jezik generalnih i finansijskih direktora. Povraćaj ulaganja. Interna stopa povraćaja. Efikasnost. Produktivnost. Opravdanost troškova. Protok gotovine. Marža doprinosa. I najvažnije od svega: profit. Sada poslušajte jezik brendiranja. Kreativnost. Maštovitost. Uticaj. ,,Pozicioniranos... više detalja
    Cena: 2.590,00 DIN (26,00 EUR)

    6. Biznis kao umetnost življenja - business: art de vivre (2008 god.), Univerzitet Džon Nezbit
    Autor: Mića Jovanović Božinov
     ... više detalja
    Cena: 1.600,00 DIN (16,00 EUR)

    7. Marketing ekspert : bajka o generalnom direktoru koji je postao marketing genije (2008 god.)
    Autor: Džek Trau
    KAKO STAVITI „MARKETING” GDE MU JE MESTO? Iako poslovni ljudi mahom uvažavaju reč marketing a knjiški autoriteti lepe etiketu ”marketing” na sve što je u trendu, marketinška praksa na celoj planeti prepuna je zabuna oko toga šta je, zapravo, marketing i čemu služi. Ali, ako kompanije postoje... više detalja
    Cena: 1.300,00 DIN (13,00 EUR)

    8. Procena i unapređenje radnog učinka - pitanja i odgovori - menandžerski priručnik za preživljavanje (2008 god.)
    Autor: Dik Grout
    U sofisticiranim, dobro vođenim organizacija, procena i unapređenje radnog učinka je pojedinačni najvažniji instrument rukovođenja. Nijedan drugi proces rukovođenja nema toliko uticaja na karijeru i radni vek pojedinca. Kada se pravilno primenjuje, procena radnog učinka je najmoćniji instrument koji... više detalja
    Cena: 2.150,00 DIN (22,00 EUR)

    9. Uspešna trgovina: Кako biti uspešan u prodaji i vođenju prodajnog mesta (2008 god.)
    Autori: Zvonimir Pavlek,
    Velike svetske trgovačke kompanije dolaze na naše područje. Zapravo, već su tu! Treba li im se pokloniti, ukloniti im se s puta ili… može li se uz njih ipak opstati? Može, ali treba odrediti sopstveni put, imati vlastitu viziju i svoj autentični identitet po kojem će vas kupci prepoznati i dolaziti ... više detalja
    Cena: 1.300,00 DIN (13,00 EUR)

    10. B2B brend menadžment (2007 god.)
    Autor: Filip Kotler
    Brendovi su značajan deo svih kultura i celokupnog poslovnog sveta. Brendovi pomažu ljudima da donose odluke, kako male, tako i velike. Zahvaljujući njima vi imate poverenja u Bordo koji pijete, Mercedes koji vozite i u mlazni motor Dženeral Elektrika koji podiže avion od kojeg očekujete da vas odve... više detalja
    Cena: 2.100,00 DIN (21,00 EUR)
    « Prethodna | Strana: 1 2 | Naredna »
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Matični broj: 07465181
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2020
    INFORMACIJE
    O Mikro knjizi
    Najčešća pitanja - FAQ
    Kontakt
    Vaši podaci
    Korpa
    Istorija pregleda
    List želja - Wish List
    Forum
    KORISNIČKI SERVIS
    Pravila i uslovi korišćenja
    Politika privatnosti
    Zašto se registrovati?
    Kako kupiti
    Načini plaćanja
    Uslovi isporuke
    Reklamacije
    Pravo na odustajanje
    Autorska prava i zabrana kopiranja