MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Biznis i finansije > Prodaja
     Prikaz: 11 - 20 od 23 nađenih
    Poređaj po: Poslednje dodato u: Biznis i finansije 

    11. Biblija prodaje - vrhunski priručnik za prodavce (2008 god.), Babun
    Autor: Džefri Gitomer
    Džefri Gitomer, nekadašnji prodavac a sada konsultant i autor bestselera iz oblasti prodaje, otkriva nam svoje tajne prodaje. U knjizi koja je koncipirana kao motivacioni priručnik, on nudi mnoštvo praktičnih tehnika i korisnih saveta o tome kako početi, održati i dovršiti promotivnu prodaju. ... više detalja
    Cena: 1.200,00 DIN (12,00 EUR)

    12. Uspešna trgovina (2008 god.), Asee (Adizes)
    Autor: Zvonimir Pavlek
    PREDGOVOR Velike svetske trgovačke kompanije dolaze na naše područje. Zapravo, već su tu! Treba li im se pokloniti, ukloniti im se s puta ili… može li se uz njih ipak opstati? Može, ali treba odrediti sopstveni put, imati vlastitu viziju i svoj autentični identitet po kojem će vas kupci prepozna... više detalja
    Cena: 870,00 DIN (9,00 EUR)

    13. Prodaja od poverenja (2007 god.), Leo Commerce
    Autor: Tod Danka
    Istinski uspeh u prodaji ne počinje sa onim što je spolja – koga ste ubedili prošle nedelje, koliko ste prodali prošlog meseca, koliko ste zaradili prošle godine ili koliko ćete moći da kupite ove godine. Dugotrajan uspeh se izgrađuje onim što je unutra – ko ste vi i kakvi želite da postanete, zbog ... više detalja
    Cena: 700,00 DIN (7,00 EUR)

    14. Arena prodaje (2006 god.)
    Autor: D. R. Gilbert
    Cilj ove knjige je da na zaista jednostavan način pokaže sve segmente trgovine; nastala je kao rezultat mnogogodišnjeg trgovačkog iskustva pisca i obiluje praktičnim i primenljivim preporukama koje svoje utemeljenje imaju u samoj praksi i na izvoru prodaje. ... više detalja
    Cena: 860,00 DIN (9,00 EUR)

    15. Prodaja i upravljanje prodajom (2006 god.), Clio
    Autori: Dejvid Džober, Džef Lankaster
    Ovaj obimni priručnik bavi se suštinskim aspektom marketinga: odnosom „lice u lice“ koji predstavlja osnovni vid savremene prodajne prakse. Podeljen je na pet logičkih celina: dimenzije prodaje, tehnike prodaje, prodajno okruženje, menadžment i kontrola prodaje. Analiza različitih kategorija kupa... više detalja
    Cena: 2.200,00 DIN (22,00 EUR)

    16. Komunikativna moć prodaje (2004 god.), Dosije
    Autor: Galina Ognjanov
    Lična prodaja i integrisane marketinške komunikacije Knjiga je namenjena svi zaljubljenicima u komunikaciju, kao i svima onima koji teže razvoju veština sporazumevanja, znajući da bez toga nema mogućnosti za napredak društva. Namenjena je svima koji veruju da marketing nije samo puko ubeđivanje, ... više detalja
    Cena: 432,00 DIN (4,00 EUR)

    17. Trgovac za jedan minut (2003 god.), Alnari
    Autori: Spencer Johnson & Larry Wilson
    Osoba za jednominutnu prodaju - najbrži put do više prodaja uz manje stresa Za sve one u prodaji koji žele da postanu odlični prodavci, i za sve koji žele da, možda, prodaju neku ideju ili sebe same, šta god da im je karijera ili profesija, "Trgovac za jedan minut" nas uči najbržem načinu da na... više detalja
    Cena: 600,00 DIN (6,00 EUR)

    18. Osvajanje kula
    Autor: Tomas Frank
    Biznis kultura, kontra kultura i uspon hip konzumerizma! Klasična filozofija odavno je u nokdaunu iz koga će teško izaći! Filozofija advertajzinga je u usponu i ne zna se gde će se zaustaviti. Nešto od tog buma pokazuje Frankova monografska studija, skraćena disertacija iz 1997. odbranjena n... više detalja
    Cena: 960,00 DIN (10,00 EUR)

    19. Kako ovladati veštinom prodaje, Finesa
    Autor: Tom Hopkins
    Posle neuspeha tokom prvih šest meseci karijere, naučio je i primenionajbolje tehnike prodaje, a zatim zaradio više od milion dolara za samo tri godine. Šta je uticalo na karijeru Toma Hopkinsa? Odgovori su između korica knjige KAKO OVLADATI VEŠ TINOM PRODAJE: * kako stvoriti prodajnu atmosf... više detalja
    Cena: 1.620,00 DIN (16,00 EUR)

    20. Razgovor malo košta, Finesa
    Autori: Godfri Haris, Gregrej Haris
    Propaganda "od usta do usta" je jedan od najvažnijih faktora uspešnog poslovanja. Koliko uspešno stimulišete pozitivnu propagandu "od usta do usta"? Da li ste privukli nove kupce ili ste i stare oterali? Odgovor na sledećih šest pitanja pokazaće kakva je situacija u ovoj oblasti kod vas: * Da... više detalja
    Cena: 648,00 DIN (6,00 EUR)
    « Prethodna | Strana: 1 2 3 | Naredna »
    IDI NA VRH STRANE
    Kontakt

    Identifikacija

    Knjiga utisaka

    Najčešća pitanja - FAQ
    Korpa

    Vaši podaci

    Istorija pregleda

    Podsetnik - Wish List

    Forum
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga